19 Ocak 2009 Pazartesi

Yeni Bir Hayata Başlarken...Hoşgeldin Nil....

17 Ocak Cumartesi 9.20 civarında 'Minik Nil' aramıza katıldı. 2.825 doğdu.

Doğumdan önce epidüral yaptırırken bayağı stres yaptım. Epidüral yaptırmak, doğumdan daha zor oldu(kafamda büyük bir olay haline getirdiğim için). En sonunda anestezi uzmani seni genel anestesize almak zorundayım, seni de kendimi de riske atamam dedi. Zar zor ikna ettim:).Bir hemşire yardımı ile kedi pozisyonunu aldım. Omuriliğime iğne yapıldı,kateter takıldı.

Sonrası Bloody Mary tadında bir kokteyl. Yani kateter takıldıktan sonra sonrası bir rüya. İsim konusu bir muammaydı. Ya Selin, ya Nil olacaktı. Ama T.J Nil ismine pek sıcak bakmıyordu. Tam kordonu kesiliyor, adı ne dediler. Daha önce de anestezi uzmanı Nil ismini napacan, Selin dedi. Bende Selin diye bağırdım ama o anı hatırlamıyorum:). Bu arada fotolarımız çekildi. Sonrasında Nil Hanımı temizleyip yukarı yolladılar. Bir baktım T.J ve π point Ailesi ameliyathanenin kapısında. Sonrasında T.J ile Nil ismine karar verdik.

Nil 'Hayat veren' demekmiş. Umarım harika bir hayatı olur.

Şimdilik bu kadar diğer post yolda!

5 yorum:

Ozgur dedi ki...

Ohhhh. Çok şüküür.
Hoşgelmiş Nil kardeş! Yaşamak sırası sende.

kirazsevdasi dedi ki...

aaa Özlemcimmm
ne guzel haber almak. ikinizinde iyi oldugunu duymak...
Hayırlı ugurlu, sansli ve saglikli bir ömrü olsun minik melegin.
Hoşgeldi :)

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

Güle güle büyüsün, Nil bir kız için harika bir isim. Sağlık ve mutluluk hep yanınızda olsun.:)

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler dostlar!

yeliz dedi ki...

çok tebrikler, oh geldi sonunda. Bu arada Nil iyidir. Yani Selinden daha iyi bir seçim bence:) kuzenim de kızına Nil adını koymuştu, hep çok hoş bir kız olacak izlenimi veriyor, adıyla yaşasın.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...