15 Ocak 2009 Perşembe

38+6

Evet 38.haftanın son gününe de geldik. Geçen hafta deneyimli bir anne :) 'Son günler, şikayetlerin artmıştır' dediğinde, 'Yoo, rahatız aslında' dedim.
Dün ve bugünse inanılmaz rahatsız bir şekilde dolanıyorum.

Şikayetlerle dolu bir post olacak, baştan uyarayım.

Hiç şişmeyen bacaklar şiş. Sağ bacak davul gibi. Sol bacakta ise dizin üstünde damar şişliği ve ağrı.

Reflü falan yazmaya gerek yok.

Yatakta sağdan sola, soldan sağa dönerken oflayıp puflamama da alıştım-tık.

Ama en kötüsü nefes alamama ve halsizlik. Enerji yok. Ağırlaşmak ve son haftalarda hareketsizlikten kilo almak. (Evde pişen güzel mama faktörü ve annenin hakkını ödeyemememe ayrı bir post konusu bile olur-Anneler ve kızları- yazmak lazım)

Şikayetlerle dolu bir post. Bir de üstüne bugün Miniğin fazla hareket etmeyip beni-bizi- korkutması. Tam doktoru arayacakken 'Anne, ben burdayım, korkma' demesi ve derinden çekilen bir 'Ohhhhhhh'.

PS:Dayımız Amerikaya gitti bile pazartesi. Onu şimdiden özledik!

Yarın doktor kontrolü! Hemde sabah erkenden! Yaşasın!!!!!!!

3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Hadi hayırlısı :))

mummy dedi ki...

O şiş bacaklardan iki tane de ben de vardı dokuz ay önce..Hamilelikteki bacaklarıma öyle alışmştım ki hatta doğumdan sonra 'bu safinaz bacaklar benim mi'filan oldum..Gözlerim günler sonra alıştı yeni halime:)

Güzel haberlerle gel:)

Ozgur dedi ki...

İşte! Kadın dediğin hep hamile kalmak istemesin, ay artık doğurayım desin diye bu sıkıntılar. Oh doğurdum da rahatladım desin diye...
Az kaldı, çok az kaldı yavruşun gelmesine. Haydi hayırlısıııı.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...