11 Ocak 2009 Pazar

38+2

Kuzu bebek, Seyhan yani Pıtırcık,ve ben,heyecan dorukta.Yaşananlar, hazırlıklar neredeyse aynı. E biraz arkadan Yeliz, Kiraz sevdasının bebişleri, her gün merakla okuyorum .
Özgür'ün kızından sonra nefesleri tuttuk bekliyoruz. Bizde hala bir hareket yok. İşin komik tarafı insanlar telefon açıp ya da msnden mesaj yazıp ulaşamayınca akla gelen hep aynı soru:
-Doğurdun mu?

Kısa bir süre sonra sinir bozuyor. Beklentide olmak, insanların beklentide olması ve öte yandan küçük hanımın içeride rahat rahat oturması. Daha geçen hafta 'Aman Minik,vaktinde gel, hazır değil annen' diye dilekte bulunan ben değil miydim? İnsanoğlu ne çabuk uyum sağlıyor yeniliklere ya da kabullenmeye ne kadarda hazırız böyle tatlı bir şeyi.

Hamileliğim boyunca mide bulantısı, koku vs. çok olmasa da kendi çapımda sıkıntı çektim. Ama asıl zor zamanlar şu zamanlarmış. Bir kere karnım, göbeğim şiş. Doktor göbeğin, karnın inse zaten bebekte gelmeye hazır demektir dedi. Doğal olarak mide ağrısı, reflü...Hani onlar olmasa kız geliyor demek.Nerdeee?

Öte yandan hazırlıklar tamam. Yandaki sayaç 11 günü gösterirken yürümek, nefes almak, uyumak o kadar zor ki...

Oysa bende de aynı duygu, içerideyken rahatsın, Minik dışarı çıktığında yepyeni bir hayat, herşey o kadar farklı olacak ki. Hayatım-hayatımız-hayatlarımız değişecek. YeNi BiR HaYaTa BaŞLaRKen yaşanan güzellikler,endişeler ve paylaşımların yeri olacak bu günlük. Bir nevi kaçış noktam, dert ortağım belki de.

Kasıklar,karın,sancı,halsizlik,mide bulantısı,reflü. Geceleri Wc seansları için kalkmak bile başlı başına bir olay.

Kızım artık hazırız, bak anneannen de burda,
Gel hadi!
Seni bekliyoruz!

Not: Doktorum çatı muayenesi yapmadı, bu cumaya kadar Minik gelmezse yapacak. Normal, sezeryan,epidural herşey belirsiz.

Gel hadi kızım!

9 yorum:

derya dedi ki...

herkesin doğumu farklı olur ama şöyle söyleyeyim.ben 2 doğumumu da normal yaptım.eğer bi aksilik çıkmazsa kendi sancın 39artı 4 yada 39 artı 5 günde geliyor.yani benimkiler öyle oldu.
son günleri iyi bilirim .ama keyfini çıkarmaya bak.bebek olunca zaman öyle hızlı akacak ki.tabi her dönemin farklı güzellikleri var.
hayırlı doğumlar dilerim

Tuğçe dedi ki...

Merhaba,
Ben de 34. haftamdayım. Geriye dönüp baktığımda önce hamile miyim değil miyim, sonra uygun Dr. arayışları, cinsiyeti, malum test sonuçları, doğum şekli vs vs derken bir bilgisayar oyununda level atlar gibi sürekli yenisoru işaretleri. (Ki bu sanırım öyle bir oyun ki hiç bitmeyecek)
Ben de hsmilelikle hiç ilgim (ve tabii bilgim ) olmadığı zamanlarda çok yakın bir arkadaşımın son haftalarında arayıp bebek doğdu mu diye sormuştum...Şimdi pişmanım tabii ama çok geç :)
Son günlerinizde bool bol dinlenip sağlıkla ve istediğiniz şekilde bir doğumla bebeğinize kavuşmanızı dilerim...

Yesim dedi ki...

Beklemek cok heyecanli ve zor ama merak etme cok kisa bir sure sonra tatli kizin kucaginda olucak insallah. Ben de seninle beraber heyecanla bekliyorum :)

Ozgur dedi ki...

Yavaş tavaş geliyor yavrular. Kendi keyiflerice ve zamanlarınca. Ah bi gelsinler de hayırlısıyla... O başı boyuna dayaması yok mu. Dünya bir yana, yavruş bir yana. Ilık ılık akan sevgi. Ne garip şey. Mutlu bir hamileydim hep ama şu an düşünüyorum da, kucakta olması karında olmasından güzel. Gelsin, hoş gelsin, sefalar getirsin.

Kucaklıyorum, hoppacanak doğumlar...

Bir insan daha geliyor, dünya değişiyor.

kirazsevdasi dedi ki...

Özlem, reader da yeni post uyarısını görünce 'acaba' dedim.
Geçen hafta bahsettigim, yarın sezaryene girecek arkadasim dun gece sancilar baslayinca apar topar hastaneye gitmis. su an sancılar esliginde normal dogum yapmaya çalışıyor. Yani bu miniklerin keyfine karışamıyoruz. Bırak ne zaman isterse o zaman, keyfiyle, saglikla gelsin :)
NOT: Özgür, daha dün eşime; ben doğum yapmak istemiyorum, içimdeki halini çok özlerim, hareketlerini hissetmek mükemmel demiştim, senin yorumun iyi oldu, dışardaki hali daha iyi diyorsun :)
Herkese sevgiler.

Ozlem dedi ki...

Merhaba Derya ve Tuğçe,
iyi dilekleriniz için teşekkürler:)
Yeşimcim,
Daha dün gibi minik Ela'nın gelişini bekleyişimiz, zaman hızlı geçiyor! :)
Özgürcüm,
Yorumun beni rahatlattı desem? Ben de kendime aynı soruyu soruyorum. İçerideyken iyi de bakalım dışarıda nasıl olacak:)

Kiraz Sevdası,
Herkes 'Minik, geleceği vakti en iyi kendi bilir' diyor. Hayatta bazı şeylere kesin gözüyle baksakta, hayat her an bize bir süpriz yapabiliyor :)Ne güzel!

yeliz dedi ki...

kızlar biraz nazlanıyor mu ne? hani böyle hurafeler vardır ya:) kızlar biraz daha geç gelir diye... olsun her kaldığı gün daha da büyüyor. Beni de ufaktan telaşlar almaya başlıyor, çok değil 4 hafta sonra ben de senin gibi olacağım:)

gezicini dedi ki...

hışşt durumlar nasıl orada? var mı bir haber?
beklemedeyiz...
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Zaman inanılmaz çabuk geçiyor.İnanamayacaksın:)

Görkicim,
Yok yaa nerde, içerisi rahat geldi galiba çıkmaya niyetimiz yok gibi:)
Sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...