28 Ocak 2009 Çarşamba

Göbek bağımız düştü!

Bugün öğleden sonra saat 1 gibi bir baktık Miniğim Nil'imin göbek bağı düşmüş.
Özenle alındı, önce bir peçeteye sonra bir kutunun içine konuldu.

Şimdi bu göbek bağını napmalı derken, karşıma bu yazı çıktı.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=301362&p=2


Kolye mi yapsam acaba?:)

6 yorum:

mummy dedi ki...

Özlemcim ben Ece'nin göbekbağını (ablamlarda düştüğü için) onun minik bavuluna koymuştum ve orda unutmuşum..Çocuk doğduğundan beri üstüste dört hafta evde kalmadı fırt fırt geziyo..Bununla alakası var mı bilmiyorum ama büyüklere bakılırsa Boğaziçinin kampüsüne gömeceğiz:)
Sevgiler...

havvanur dedi ki...

taze annecik bnm büyük kuzum 11yaşında gobek bagı hala evde ev kuşumu dersen asla 24 saat gezsek banamısın demio küçümennki evde ha bide süt sogandı tahin helvadı hepsini tukettim 10 kilo olarak bana döndü tek süt yapan suuu bncbnd 115günlük taze annelrdenim büyük kuzm 4o çıkmadan sütten kesildi küçümenimdi nukun enjektor biçimindepompası var ondan aldım süper bi icatt sütü gzl çekio bn hiç anneligii emzirerek yaşamdım vicdanım hep kan aglamıştır dün aziz beb magazalrında kraftın pompasını çok makul bi fiyata gördüm elektriklidi ama artık sütüm yok bebişi güle güle büyüt sütün için sabırlı ol inş gelecektir bnm pompala 3. gündegelmeye başlamıştır dr bi çay kaşıgı kadarsütle doyardemişti sewgiler

kirazsevdasi dedi ki...

Bir önceki yorumum uçtu :(
Özlemcim, gözünüz aydın :)
Ben bunu hiç düşünmemiştim hakikaten, ne yaptığını haber ver olur mu :)

Sermin dedi ki...

Merhaba, bizim de çok gazımız vardı. biz önce 1 metsil damla kullandık. çok işe yaramadı. 1 aydan sonra nurse harvey's, sonra da zinco kullandık. zinco çok iyi geldi. zaten 3 aylık olunca da kalmadı gaz maz.çok zor Allah sabır versin.
Bu arada biz Güven Hast. Emel Atmaca'ya gidiyorux. kesinlikle tavsiye ederim. zaten en çok onun hastası var. kendi bebeği gibi seviyor bebişleri. kendinin de yeni bebeği olmasının etkisi bence.
uzak ama hiç düşünme.

Tuğçe dedi ki...

Bir arkadaşımın hayli fanatik bir tanıdığı, güvenliklerin ısrarına aldırmadan bebeğinin göbek bağını Fenerbahçe Stadına gömmeye çalıştığını anlatmıştı.Gülerken gözlerimizden yaş gelmişti tahmin edebileceğin diyaloglara :) :) :)
Evet, daha başıma gelmedi tabii ama ben de düşüneyim nereye gömüleceğini...

Ozlem dedi ki...

Mummy,
Merhaba, evet bize de herkes ODTÜ ye gömün diyor.

Havvanur,
Merhaba,
benim de sütüm henüz yetmiyo:( ama azar azar veriyoruz.

Kirazsevdası,
Hoşgeldin! Valla ciddi ciddi kolye yaptırmayı düşünüyorum:)

Sermin,
Merhaba,
Ümitköy-Güven cok uzak ya:(, ama yine de içimize sinen birini bulamazsak bize de Güven Hastanesi yolu gözüküyor gibi!
:) Sevgiler!

Tuğçe,
İnsana komik geliyor böyle hikayeler ama başına gelince böyle bir olayı çok ciddiye alıyorsun:) Vaktin varken düşün:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...