16 Ocak 2009 Cuma

Doğuma gittim,gelicem!

Şaka gibi. *Yaşam, biz başka planlar yaparken başımıza gelen şeymiş....
Doktora gittik. Ben not aldığım şikayetlerimi anlatmaya hazırlanırken, Selahattin Bey 'Gel bir muayene edeyim seni' dedi. Karnımın neden bu kadar şiş olduğu da anlaşıldı. Bizim kız anladığım kadarıyla çatı darlığından ya da kuyruk sokumu bilmemnesinden aşağı inemiyor.

Sonuç: Epidüral sezeryan.

Şaka gibi. Nasıl yani?

Ne zaman doğurmak istersin?

Annemle konuşmam lazım!

Aile meclisi toplanın, bize haber verin!

Bir önceki yazımda ne demiştim?
'Gerçi Demet Yengen, annenin kuzeni ve ailenin en küçüğü Cevdet'in doğum günü 17 Ocakta diye, 'Minik 17 Ocakta doğar' diyor.'

17 Ocak cumartesi yani yarın sabah kızım geliyor!

Korkuyorum!

13 yorum:

Seyhan dedi ki...

hadi hayırlısı ,bugün yarın derken zamanı geldi. Çatı muayenesi yapmamışmıydıki zamanında anlamamış doktor merak ettim . haberlerini bekliyorum sevgiler

mummy dedi ki...

Hayırlısıyla sağlığıyla kavuşman dileğiyle bebeğine..

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

Herşeyin yolunda, sağlıkla ve mutlulukla gitmesini dilerim.

Asortik Krep dedi ki...

:) Kormak yok, dişi aslanlar gibi :) bir doğurup geleceksin işte..
Herkes nasıl doğuruyor diye düşün,anne olmanın dayanılmaz keyfi diyelim bu ortak noktaya..

Seni sevdiğimizi ve düşündüğümüzü unutma..Yarın bana zor geçecek saatler ama sen bundan sonra dunyada onsuz nefes almaktan bile keyif almayacağın birine kavuşacaksın :)

Seni seviyorum :) Bebişini de..

yeliz dedi ki...

korkmak yok !!! :) vay şaka gibi dün oflarken yarın doğum!! Ama harika olacak herşey hiç canını sıkma. dualarım seninle ve minikle.
bu arada yeni farkettim, ben evin küçük kızı olduğum için evde herkes bana minik der bu doğduğumdan beri hiç değişmedi. Senin minik de 30 una gelecek belki de size ona hala minik diyeceksiniz:)

Ozgur dedi ki...

Ay çok heyecanlandık biz evcekk. Ela'ya da söyledim hemen. Bence şunu düşün, yarın sabah bir bakmışsın ki yanında yavru. Minik çıkmış da gelmiş. Hep bunu düşün, artık dışarda olacak, koynuşta olacak yavru. Bundan güzel bir şey olamaz. Epidural sezaryanden de korkacak bir şey yok. Yarım saate bebek kollarda. İstiyorsanız kamerayı unutmayın. Epidural ağrı sızı da vermiyor. Ohhh misler gibi. Haydi miniiik haydiii.

Senem dedi ki...

Hiç korkma.. Epidural sezeryan diş çektirmekten kolay. Sonrasında biraz dikiş acısı var ama o kadar da olacak artık. (http://cikolatalipasta.blogspot.com/search/label/do%C4%9Fum)

bak yarın gece miniş sana uyku uyutmaz, o yüzden bu gece iyi dinlenmeye bak.. sevgiler :-)

Senem dedi ki...

Hiç korkma.. Epidural sezeryan diş çektirmekten kolay. Sonrasında biraz dikiş acısı var ama o kadar da olacak artık. (http://cikolatalipasta.blogspot.com/search/label/do%C4%9Fum)

bak yarın gece miniş sana uyku uyutmaz, o yüzden bu gece iyi dinlenmeye bak.. sevgiler :-)

Yesim dedi ki...

Özlem ne güzel, yarın anne oluyorsun. Hiç korkma herşey çok güzel olucak. Haberlerini bekliyoruz...

pastacirapunsel dedi ki...

Hayırlısıyla, sağlıcakla gelsin minik..

Sımsıcak sevgiler.....

aysarayı dedi ki...

hayırlısı olsun,bu çatı darlığı da moda bir sezaryen bahanesi...ne kadar doğru ne kadar abartı insan bilemiyor,mecburen kestiriyoruz kendimizi...bana da çatı darlığı dendiği için sezaryenle doğum yapmıştım...inşallah kolay geçer doğum ve bebeğe alışma süreciniz...

kirazsevdasi dedi ki...

Hamileligini takip ettigim blog arkadaslarim tek tek doguma gidiyor. Bu ne demek benim de zamanım azalıyor demek.
17 ocak benimde başka başka bikaç sebepten çok sevdiğim bi tarih.
Hayırlısı ile kavuşmanızı dilerim canım.

gezicini dedi ki...

herşey sağ salim bitecek inşallah! korkacak hiç bişi yok merak etme..
sadece birkaç gün ameliyat yerin acıyacak. sonra biter gider zaten.
sağlıkla inşalaah bekliyoruz haberlerini..
sevgiler
gorki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...