24 Ocak 2009 Cumartesi

Nil'in 1.Haftası

Miniğim,
Geçen hafta bugün dünyaya gözlerini açtın. Pembe-beyaz bir şey verdiler kucağıma.Inanılmaz tatlı.

Acıktın mı ağzını kocaman açıyorsun. Bayılıyorum o duruşa. Ağlamadan önce suratını buruşturuyor, kıpkırmızı kesiliyor sonra da çığlığı basıyorsun. Yanımda, yatağımda uyurken sanki daha uzun süre uyuyorsun. Altının açılmasından nefret ediyorsun. En sevmediğin şey bu. Ağlıyorsun, ağlıyorsun.

Ah dün ilk kez anne sütü içtin Miniğim. Süt pompasını annen çalıştıramadı. Kiraladıkları yere gittiler babanla. Biberonlada olsa en azından anne sütü içtin.Artık azar azarda olsa anne sütü içeceğini bilmek en azından anneni rahatlatıyor.

Annen bu hafta değişik duygular içerisinde.
Anneliğe alışmaya çalışıyor. Senin her anını, beynine, kalbine kazımak istiyor. Korkuyor. Sen, T.J ve anneannen hariç herkesten, herşeyden uzaklaşmak istiyor.
Değişik duyguları aynı anda yaşıyor. Dokunsan ağlayacak.

Herşeye rağmen,
Hayatın anlamı sensin Nil!

6 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

aaa süt almaya başladımı?
düper haber çok sevindim, gerisi gelir artık inşallah.
Öptüm Nil'i :)

Ozgur dedi ki...

Oh sular seller gibi aksın sütler inşallah.

Ağlamaya gelince. Aksın, ne demiş Sezen Aksu, "Ağlamak güzeldir, süzülürken yaşlar gözünden sakın utanma." Ağlayalım içimiz temizlensin, arınsın. Sütler, sular,çişler derken çok sulak bu alemler değil mi:)

Saçlarından öpüyorum Nil Hanımı.

yeliz dedi ki...

oh bak, birşeyler değişiyor, güzelleşiyor. Herşey çok daha iyi olacak, göreceksin. hem özgürün dediği doğru, atma içine ağla, nasıl da rahatlayacaksın.

Sermin dedi ki...

dünyanın ennnnn duygusal ennnn güzel şeyi anne olmak. ilk başlarda oğluma bakıp bakıp ağlardım. hala ağlıyorum ama o zamanlar insan mucizeye inanamıyor.

Yesim dedi ki...

Ne güzel anne sütü içmeye başladı demek çok sevindim. Ela da başlarda çok ağlardı altı açıldığında, ben de her altını değiştirmem gerektiğinde stres olurdum ama sonra geçti hatta şimdi altını açınca rahatlıyor :) İlk günler çok stresli, çok duygusal oluyor insanın herşeye ağlayası geliyor ama zamanla düzelecek merak etme...

Ozlem dedi ki...

Dostlar,
Nil Hanım azıcıkta olsa en azından günde bir kez emiyor. Gerçi biberona alışınca emmek ona zor geliyor, sabırsız kuşum benim:).
Desteğiniz için teşekkürler!
Hepinizi öpüyoruz! İyi ki varsınız!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...