2 Ocak 2009 Cuma

37.Hafta ve Önemli Gelişmeler-Şaşkınım-

Az önce doktor kontrolümüzden çıktık.
Haberler fena, 'Minik' ters dönmüş bir halde, 10 cm kala keyif çatmakta. Bunu anlamı şu: Her an doğum olabilir. Muhtemel doğum 10 Ocak ve sonrası, 10 Ocağa kadar dayanırsa yani 10 Ocak sonrası olursa normal epidüral, dayanamazsa sezeryan epidüral.

Mide bulantısı, gögüs altı sıkışması tam gaz devam. Midem daha da bulanabilirmiş.
Gaz olayına çözüm: doktorumumda onayıyla Rezene Çayı! İstediğim kadar içebilirmişim. Allahtan Doğadanın Rezene Çayından almıştım bir paket.

Olur da kanama, bebekte bir hareketsizlik olursa anında doktor aranacak.
Bu arada bolca protein ,ki bu sanırım benim yiyemediğim kırmızı et anlamına geliyor,
sıvı tüketmem gerekiyor. Geceleri 1.5 litre su içiyorum ve sürekli terliyorum.

Yorulmak yok ama sürekli aynı pozisyonda oturmakta yok. Yarım saatte bir kalkmak azıcık yürümek iyiymiş.

Anneme haber verildi. Yarın öğleden sonra burdalar. Hiç aklımda yoktu bu kadar çabuk geleceği....

Şaşkınım!
Olurda Minik haftaya cumaya kadar dayanırsa, haftaya cuma yine kontrolümüz var.
Umarım Dayanırsın Minik,
Annen şu anda çok şaşkın!

8 yorum:

gezicini dedi ki...

merak etme, herşey yolunda gidecek. önemli olan, 36. haftaya kadar gelmiş olman. 36. haftadan sonrası için doktorlar daha iyimser oluyorlar. ister normal, ister sezaryen, sağlıkla sonuçlanır inşallah!
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler Görki:)
Yine de ben bu kadar çabuk beklemiyordum:)
Bize hep yukarda gibi geliyordu...
Sevgiler!

kuzunun annesi dedi ki...

Aaa Özlem cok sasırdım bende , bakarmısın su miniklerin yaptıgına , sona dogru hepimizin hikayesi farklılasmaya basladı . Bende sana 1 gün fark attım diyodum blogumda :)) Anlasılan sıranı kaptırmayacaksın .
Neyse artık cocuklarımız erken gelse bile prematüre sayılmıyor nasılolsa . Bundan sonra hep tetikteyiz . Alltogether . Benimkinin de kafası epeyce asagıya indiğinden , erken dogabilirmiş . Ne heyecan ne heyecan ...Bekliyoruz minikleri .
Bu arada mutlu bir yeniyıl diliyorum bebişle beraber .

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

Doğumu yakın anneleri okudukça ben de çok heyecanlanıyorum, dilerim her şey yolunda gider. Sonuç ne olursa olsun, anne ve bebeğe sağlık diliyorum.

kirazsevdasi dedi ki...

Özlem, arkadaslar da yazmıslar ya; 36. haftadan sonrasını doktorlar artık erken dogumdan saymıyorlar. Çok şükür şu an bebeğinin herşeyi gelişmiş durumda.
Saglikla ve kolaca :) kavuşman dileği ile.
Sevgiyle.

Ozlem dedi ki...

Merhaba Kuzunun Annesi,
Evet ya gelişmeler bizleri şaşırtmaya başladı:)Bende geç gelsin diyorum ya hep...Belki aynı gün bile doğurabiliriz:)

Birinci Tekir Şahıs ve Kiraz Sevdası, bana destek olduğunuz için teşekkürler. Hepimizin bu süreci kolay ve sağlıklı bir şekilde atlatmamız dileğiyle...

Asortik Krep dedi ki...

Bebiş fazla beklemeyecek sanırım :)

yeliz dedi ki...

hayretler içindeyim, doğumu yaklaşan tüm blog yazarı arkadaşlarımda benzer gelişmeler okuyorum. Bak 36. haftayı atlatmakmış önemli olan, artık gerisi kolay. Sadece biraz heyecan artmıştır o kadar. şimdi kendini hazırlama zamanı:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...