27 Ocak 2009 Salı

Gaz sorunu,Ankara'da Çocuk Doktoru

Nil doğduğundan beri;
her bebek sesi duyduğumda yanımda bebek telsizi olmasına rağmen, Nil ağlıyo diye odasına fırlıyorum.
kedim Yoda'yı kucağıma alamıyorum.
gündüz-gece, gece-gündüz Nil oldu hayat!

Onun dışında bizim 'Minik' mama yerken-biberondan içiyor tabii- genzine gidiyor.Yüreğimizi ağzımıza getiriyor. Nefesi kesilir gibi oluyor. Hemen kaldırıyorum falan.

Kaka yapamıyoruz, gaz sancımız var. Kıvrım kıvrım kıvranıyoruz.Bepanten sürüyoruz popoya bolca. Gaz çıkarırken kusuyoruz.


İyi bir çocuk doktoru bulmak ne kadar zormuş. Ümitköy civarında doktor bakıyoruz. Yakın bir arkadaşım tam 8 doktor değiştirdiğini. Doktorların ilgisiz olduğunu, şu anda oğlu 2.5 yaşında olduğu için rahatladığını ama bebekken çok zorlandığını anlattı.

Cuma günü gittiğimiz doktoru aradığımda, gaz sorunu için bebeği sıcak tutmamı,
genze gitme sorunu için ise biberonu yavaş vermemizi önerdi!

Bizde zaten öyle yapıyoruz!

Bu arada Sevgili Asortik-Krep,
Hediyen için binlerce teşekkür! Mahçup ettin bizi.
Seviyoruz çok seni!

8 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Üzgünüm canım, bugün sen aradığında önemli bir toplantıdaydım..Beğendiğinize sevindim :))

Ozgur dedi ki...

Canım çok konuyu bilmiyorum hariçten gazel olacak ama belki biberonun deliği büyüktür olabilir mi? Başka biberonlar deneseniz?
Yazıkmış yavruya.
Sevgiler.

Ozgur dedi ki...

Bu arada bizimki memeden emerken de bazen genzine kaçıyor gibi oluyor.

gezicini dedi ki...

oo kolay gelsin. hangi biberonu kullanıyorsun? bizimki (tüm denemeler sonunda) dr.browns. gaz sorunu olan bebekler için ideal.
emzik büyük geliyor da olabilir. denemek lazım..
öptük sizi.
sevgiler
gorki
not.biz Güven hastanesine gidiyoruz.

Ozlem dedi ki...

Asortik,
Tekrar Teşekkürler:)

Özgürcüm,
Biberonumuz tek deliklilerden. Bizim kız biraz sabırsız olduğu için oluyor aslında. Ama gerçekten çok tehlikeli, ödümüz kopuyor.

Merhaba Görki,
Biberonumuz Chicco. Tek delikli olanlardan.
Ben de Güven düşünüyorum ama orası da bize çok uzak!

Öptük sizi!

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

iniqueTekrar merhaba,ben oğlumda kolikten çok çektiğim ve 2 küsür aylıkken hamile kalıp emziremediğimden hep mama vermek zorunda kaldım. Bu yüzden sana hem gaz problemini biraz azaltması hem de az akışlı olarak boğaza kaçmaması açısından DR. Brown markalı biberonları öneririm.

cekirdeksizuzum dedi ki...

Arkadaşımın oğlunu götürdüğü ve çok memnun olduğu bir doktor var ama Nenehatun Caddesinde. Alev Oğuz Kutlu. Eğer düşünürseniz Telefon Numarası: 447 58 25

Hilal dedi ki...

Ümitköy'de Pınar Ergül diye bir doktora gidiyoruz. Çok sevecen, samimi,tecrübeli ve bizde çok güven uyandıran bir doktor. Biz Mesa'ya gitmiştik önce. Oradaki doktor bize sürekli her sorun için belli bir markanın ürününü öneriyordu. Aslında bilgiliydi o da sevecendi ama biz bu reklam fasıllarından sıkıldığımız için bir arkadaşımızın tavsiyesiyle Pınar hanımı bulduk. Telefonu 235 88 82 Çamlıca Bulvar Sitesi B blok no:8.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...