6 Ocak 2009 Salı

37+4

Yandaki sayaca göre tam tamına 16 gün kalmış. İnanılır gibi değil.
Tracy'nin günlük çizelgesini 40 günlük olacak şekilde print ettim, bir spirallenmesi kaldı.
Miniğimin eşyalarını düzenledik anneannesiyle...O kadar garip geliyor ki... Kendimi ödevini tam yapmamış bir öğrenci gibi hissediyorum. Herşeye hakim olmak istiyorum ama şaşkınım!

0-3 aylık kıyafetleri düzenliyor annem, 3-6 aylıkları ayıralım,karışmasın diyorum, annem 'anlarsın' diyor. Nasıl anlarım ki, bunları hepsi benim için boyut olarak aynı, kafam karışıyor. Annem 'endişelenme, kızın doğup eline gelince sen kendin anlayacaksın' diyor. Yine de endişelenmeden edemiyorum....

Nasıl bir duygudur bu?

Mide bulantısı, azıcık baş dönmesi ve kas ağrıları tam gaz devam. Yediğim hiç bir şeyden keyif almıyorum.
Miniğimin hareketlerini izlemekse en büyük keyfim. Bir bakıyorum göbeğimin sağ tarafı şişiyor. Hoppidi hoppidi oynuyor kızım....

Mutlu,huzurlu ama aynı zamanda endişeliyim...
Kısacası herşeyi aynı anda yaşıyorum!

7 yorum:

yeliz dedi ki...

gözün aydın, anneler olmasa naparız? bu minikler doğunca ilahi bir güçle herşeyi bilecek miyiz yoksa hepten telaşlanacak mıyız? çok kafamı kurcalıyor benim de. kolay gelsin, hem daha çok var hem de öyle az kalmış ki:)

Ozlem dedi ki...

Çok tatlısın Yeliz, evet bende ikilemleri yaşıyorum! Korku, heyecan...Ama bunların bir şekilde yaşanması gerekiyor değil mi? Şanslıyız ki paylaşabiliyoruz,
bloglarımız var!

gezicini dedi ki...

herşey birden olmuyor. zaman gerekiyor. anneanneler sağolsun, onları izleyerek biz de öğreniyoruz.
içgüdüler işe yarıyor, zamanla öğreniliyor işte..
kolay gelsin, sağlıkla gelsin...
sevgiler
gorki

Yesim dedi ki...

Özlem, yakın zamanda benzer şeyleri yaşamış biri olarak panik yapma, bebek doğduğu zaman içgüdülerinle herşeyi halledeceksin merak etme diyorum :) Son günlerin tadını çıkarmaya bak sen ;)

Asortik Krep dedi ki...

Annecik gelmiş,gözün aydın :)
Selam ve sevgilerimi ilet lütfen..Ayıramam diyorsun ya çok hoş :) Ayıracaksın hem de birden büyüdüğüne şaşırıp giydirmeden elinde kalanlar bile olacak..

kirazsevdasi dedi ki...

Özlem;
malesefki balık hafızam yüzünden hangi blogta okudugumu hatirlayamiyorum ama gecen gun bir arkadas yazmıs, paylasmak istedim.
Bebek dogunca, sanki yıllardır bebek bakiyormusuz gibi herseyi yapabilecegimize inaniyorum diyordu. Aslında biliyoruz ne yapacagimizi, sadece kullanmadik bu ozelliklerimiz diyordu.
O kadar çok inanmak istiyorum ki bu cümlelere :)
Ben sık sık hastalandiginda ya da basına bisey geldiginde ne yapacagim diye dusunurken buluyorum kendimi.
Çok güzel anlatmıssın, ödevini tam yapmamış öğrenci. Evet aynen öyleyim ben de.
Ay çok uzun yazdım ama son :) Tracy excelini kim hazırlayacak mevzuu daha yakın zamanda konuşuldu bizim evde, ama hazır yapılmişi varmış :)
şaka şaka :)
Çok az kaldi gercekten, saglikla bitirmeni diliyorum bu kalan günlerinizi de.
Sevgiler.

Ozlem dedi ki...

Sevgili Gezicini,Yeşimcim;
içgüdülerinin işe yarayacağını umut ediyorum bende:)
Asortik Krep'im,
şu aralar ikilemler dünyasındayım!
Kiraz Sevdası,
Şu anda tek düşündüğüm o minicik şeyi nasıl incitmeden tutabileceğim. Gerçi Yoda üzerinde alıştırma yapıyorum arada ama aynı şey değil tabii ki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...