19 Ocak 2009 Pazartesi

Hastane Çantası & Deneyimli annelere bir sorum var!

Şimdiii hastane çantamı hazırlarken yanıma aldığım bir çok şeyi kullanmadan getirdim. Disposal külot hiç bir işe yaramıyor. Onun yerine hamile külotunu kullandım.
Bolca çorap almak lazım, ara ara ayaklar üşüyor. Önden dügmeli gecelik kesinlikle şart. Ben kısa kollu gecelik hiç bir işime yaramaz dedim. En çok onu giydim, oda çok sıcaktı. Pijama götürdüm, hatta almak için magaza magaza gezdim. Keşke uğraşmasaydım. Sezeryanda hiç giyilmiyor.

Bebek için bizim bebeğe Chicconun hastane seti büyük geldi. Marks &Spencer'in organik 0 yaşı süper. Tam geldi Nil'e.

Bebek nemlendiricisi alın mutlaka, bebişin cildi kuru kalmasın -biz yanımıza almamıştık-(biraz önce bizim kıza Bioderin nemlendiricisinden aldım ve cildi kırmızı oldu kızımın)

Şimdilik bu kadar!
Bu arada sezeryan olduğum için sütüm yok. Siz deneyimli annelere soruyorum. Siz ne yaptınız?

10 yorum:

Ozgur dedi ki...

Memeye yapıştır kızı. Hemşireler yardım etsin. Süt gelir. Emdikçe geliyor. Sezaryen farketmez. Hemen ver memeyi canım.

Sermin dedi ki...

Merhabaaa :) Hayırlı olsun bebişin. Güle güle büyüt inşallah. Sezeryan normal farketmiyor.süt emdikçe artar. Bir de mutlaka bol su. her fırsatta dinlenme ve yemek. bir de yeşillik ve bulgur pilavı benim sütümü çok artırıyor. bunun yanından humana sitll-tee ve rezene çayı etkili oluyor. bir deee vita malt diye biraz özü var. biraz kalça yapıyor ama etkili.
emzirmek dünyanın en güzel şeyi. Nil Hanım'a afiyet olsun.

kirazsevdasi dedi ki...

aa kullanılmıyormu o külotlar hadi ya, iyi oldu bunu da ogrendim :)
süt konusundan ben de çok korkuyorum, umarim bir an once baslar minik melek emmeye.

Ozgur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozgur dedi ki...

Süt konusunda korkmayın arkadaşlar. İnanın. Sağlık ocağındaki doktor 2 şey süt yapar demişti moral ve su. Humana da içiyorum ben rezene de. Ama mühim olan su ve moral. Aman diyim emzirme saalerine harfiyen uy. Mutlaka uy.

Bir de mama vermelerine sakın izin verme. Emzik de vermesinler. Sütte diret, ilk 3 gün acıkmıyo bu tavşanlar. Hiç merak etme aç kalmaz yani.
sevgiler, tebrikler tekrar.

Ozlem dedi ki...

Dostlar,
Bana da doktorum
rezene, ısırgan çayları ve kefir dedi. Bakalım işe yarayacak mı?

Sevgiyle!

Senem dedi ki...

Aman lütfen süt yok diye düşünüp vazgeçme. Ben de epidural sezaryen oldum. Kızım memeden düşmedi bir türlü, ben de hemşirelere habire "ya benim sütüm yok galiba" diyip durdum. Hemşireler Allahtan bana hiç aldırmadılar ve sürekli "siz şümdi bunu düşünmeyin, bebek her istediğinde meme vermeye bakın" dediler. Sonuç olarak 4.5 aydır kızımı yalnızca anne sütüyle besliyorum, süt şakır şakır geliyor. Sütünüzün olmaması için hiçbir sebep yok.

Bu arada bende ısırgan otu çayı, bol su ve tahin helvası çok işe yaramıştı, tavsiye ederim.

Çamaşır olarak ben de Debenhams'dan yüksek belli 5li pakette çamaşır almıştım, süper işe yaradılar.

gezicini dedi ki...

ben buaraya yorum yazmıştım ama yok olmuş?!

Ozlem dedi ki...

ben bir sey yapmadim:)

yeliz dedi ki...

moralini yüksek tut bence de. kesinlikle süt olayı moralden geçiyor. tabii ben de duyduklarımı söylüyorum:) henüz o aşamaya gelemedim. sabır ve moralle emecek hiç merak etme.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...