14 Ocak 2009 Çarşamba

38+5

Evet "Minik", hala içeride pek rahatsın ve dünyaya gelmeye niyetin yok.
Sana neden hala 'Minik' diyorum. Anne ve baban bir türlü ismine karar veremedi. Sana kavuştuktan sonra iki-üç isimden birini seçecekler.

Bir bebeğin sorumluluğu isim ile başlıyor. İsim bence en önemli konulardan biri, bir nevi karakter belirleyici. O nedenle ismin anlamını çok ama çok önemsiyorum. Bakalım!

Onun dışında anneannenin nefis yemekleri ile bolca kilo alıyorum. Bacaklarımda felaket bir ağrı. Oraya da bolca çatlak kremi sürmek lazım!

Hadi bakalım,
anneannen sabırsızlanmaya başladı!
Gerçi Demet Yengen, annenin kuzeni ve ailenin en küçüğü Cevdet'in doğum günü 17 Ocakta diye, 'Minik 17 Ocakta doğar' diyor.

Biz 17 Ocak tarihine de razıyız!:)

E hadi gel ya!
Herkes merak ve 'Özlem' ile seni bekliyor:)

3 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

sağlıkla gelsin, tahmin edebiliyorum ne kadar sabırsızlandığızı..

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

:) Bebek bekleyenleri, sabırsızlıklarını gördükçe heyecanlanıyorum ben de, kendi 38. haftamı tahmin bile edemiyorum :)İsim konusu gerçekten zor bir konu, ya en başından belli oluyor veya insan çok kararsız kalıyor. Bizim bebetonun ismi daha doğmadan belliydi ama isim konusunda kararsız kalanlar için kabala bir çözüm olabilir :)))

www.kabalarians.com

Ozlem dedi ki...

Kiraz sevdası bkz bir sonraki post:)

Birinci Tekir Şahıs, verdiğin siteyi inceleyeceğim. Paylaşımın için teşekkürler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...