31 Ocak 2009 Cumartesi

Nil'in 2.Haftası

Bu hafta gaz çıkarma,kaka yapma, mama yeme ve uyku dörtlemesinin hayatımızda ne denli önemli olduğunu anladım Miniğim.

Gaz çıkarma ve kaka yapmada hala sorunlar var. Gece uykuları konusundaki davranışın uyku sevmeyen anneanneni bile zor durumda bırakıyor. Mama yeme, işte o konuda feci sabırsızsın. Kime çektin bilmiyorum!??!

Bu hafta taa İzmir'den kuzenin Asya ziyaretine geldi. O da sana aşık oldu, hatta seni eve götürmek istedi. Ama sonra benim çok üzüleceğimi düşünerek vazgeçti!

Baban seni hala kendine benzetiyor, hatta biri 'Aynı sen T.J' diyince fevkalade 'Evet aynı ben' diyor. Bende 'Tamam canım, yüzü sana, huyu bana benzesin:)' diyorum! Nasıl ama? Azıcık cadı olmanın kimseye zararı olmaz di mi Miniğim?

O kadar tatlısın ki, bana öyle tatlı gülümsüyorsun ki...

Çarşamba günü göbek bağın düştü. Annen onu ciddi ciddi kolye yaptırmayı düşünüyor. Nasıl olur ki?

Cuma günü yani dün
annen:getir,götür işleri,
baban:kameraman,
anneanne: yıkamadan sorumlu heyecanlı insan,
dede:getir,götür işleri
sorumluluğunda banyodaki yerimizi aldık.

Anneannenin direktifleri doğrultusunda yıkandın Meleğim. Önce basbas bağırdın, sonra su hoşuna gitti. Sonra tekrar bağırma faslı ve giyinme. Hala giyinme-soyunma olaylarını sevmiyorsun:)

Anneannen 'Sen benim meleğimsin, Nil ise senin meleğin' dedi. Al işte ağlamak için başka bir neden daha.bkz.lohusalık halleri...

Bugün tam 2.haftalık oldun. Çok tatlı gülümsüyorsun, kızınca -bence- bana benziyorsun, sabırsızsın, tatlısın....

İyi ki benim Meleğimsin Nil'im...

3 yorum:

yeliz dedi ki...

zaman ne çabuk geçiyor. sanki nil daha dün doğmuş gibi. bir önceki postunda Ayşe Armanın yazısını okuyunca ben de kolye olayını düşünmüştüm:) şimdi ilkerle yine aynı muhabbeti yaptık, belki denize atabiliriz, denizi bizim kadar sevsin diye:)

kirazsevdasi dedi ki...

Bu insanlardaki bebegi birine benzetme merakı nedir bilemiyorum.
Kusura bakma ama aynı babası dedi 3D resmini gorunce birisi.
Niye kusura bakayım? O da benim aşık oldugum adam en nihayetinde...
ama erkekler, galiba hoslanıyor cocuklarının kendisine benzetilmesinden :)
Duruyor mu hala göbek bağı :)
Biz de denize atmayı dusunuyoruz.
Kolay gelsin Özlemcim.

Ozlem dedi ki...

Yeliz Merhaba:)
Denizi evet eltim de söyledi. Onlarda İzmir'de yaşıyorlar ve denize attılar:)

Kiraz Sevdası,
Aynen doğduğu günden beri her görenin söylediği ilk şey 'T.J'e benziyor'. Erkekler bence de bayılıyor!:) Sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...