4 Ocak 2011 Salı

Yeni yıl kararları


Sürümcede kalmış bir iş... Kendimi bildim bileli saçlarım omuzlarımın altındadır. Kısa saça alerjim olmasının nedeni, küçük bir kız iken annemin saçlarımı hep kısacık kestirmesidir. Lise dönemine kadar 'Erkek Fatma' gibi dolandım ortalarda:) Lise döneminde saçlarım bir uzadı, tam uzadı.

Ama söz verdim kendime, yeni yaşımda uzun zamandır istediğim kahkullerimi kestirecektim:)
Düşündüğümden daha da kısa oldu saçlarım ama olsun!

Böylece mutluluk projemde kendime verdiğim sözlerden birini daha gerçekleştirdim:)

Nil saçımı görünce sevdi:) Zaten bana saçları toplamak yasak. Eee ne de olsa Nil Cumhuriyetinde Nil'in kuralları ile yaşıyoruz:)...

2 yorum:

yeliz dedi ki...

çok güzel görünüyor:) ben de çok severim ama saçlarım dalgalı olduğu için hiç kahküllerim olmadı:(

Ozlem dedi ki...

Benim de dalgalı Yelizcim ama saç düzleştiricileri sağolsun. idare edicez bakalım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...