2 Ocak 2011 Pazar

Mutluluk projesi -yaptıklarım


Evettt, Ocak ayı mutluluk Projesinde ilk amaç neydi ?
Enerjiyi Arttırmak ve Canlılık

Peki bunlar için neler yapabilirdik?

Daha erken yat
Daha iyi egzersiz yap
At,onar, düzenle
Sürümcemede kalmış bir işi hallet
Daha enerjik davran

***
Dün sürümcede kalmış işlerden birini hatta ikisini hallettim. Sevdiceğim TJ sayesinde. Dilediğim gibi bir blog template bulma konusunda ümitlerimi yitirmiştim ki, hatta TJ ile 'eski template de çok güzel aslında, öyle kalsın istediğimiz gibi birşey bulana kadar' diyorduk ve ben hala free blog template bakınıyordum ki, bu templati buldum ve AŞIK oldum:)

Zaten ilk anda anlaşılıyor bazı şeyler. Tamam dedim bu tam dilediğim gibi. Sonra iş TJ'e kaldı, dilediğim gibi değiştirmeler yapıldı, bloguma uyarlandı...

sonuç: Yeni bir yılda içime sinen bir YEPYENİ bir BAŞLANGIÇ....
Okuduklarım, altını çizdiklerim, aklımda kalmasını dilediklerim.... blogumu da

http://www.mylifenil.blogspot.com/ da değişti ama bugün de çalışmalar devam edecek:)

Teşekkürler Sevdiceğim TJ! :)

Bu ay amaçlarımdan biri de zararlı alışkanlıklarımdan uzaklaşmak:

Gecenin bir vakti kalkıp çikolata yemek ve gün içinde 2-3 kutu diet kola tüketmek gibi!

Bugün mutluluk projemle ilgili bir çizelge hazırlayıp burada paylaşmayı umuyorum!

Çalışmaya Devam!....

2 yorum:

anneyazar dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun efendim:) Projeniz süpermiş, takipteyiz:) Yeni yaşını da kutlarım canım:)

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler canım:) Bizde takipteyiz;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...