29 Ocak 2011 Cumartesi

Eyvah Eyvah...

Uzun zamandır aklımdaydı tek başıma sinemaya gitmek. Sabah TJ'in evde olmasını fırsat bilip çıkmayı umarak uyandım ki... dışarı baktım, hertaraf bembeyaz... İçim neşeyle doldu!

Saat 10.30 gibi evden yürüyerek çıktım. Dışarıda hala kar yağıyor. Ama evden öyle bir çıkışım vardı ki, tam evlere şenlik... Nil TJ ile oynarken, çantamı, paltomu alıp resmen kaçtım! Eldivenlerimi evde unutmuşum, neyse Nil ağlamadı ya...

Yürüdüm azıcık ve sonra sinemada ilk seansa bilet aldım. Benden başka bir çift daha vardı koca salonda.

Pek keyifle, gülerek izledim. En son ne zaman tek başıma sinemaya gittiğimi düşünerek, hafta sonları kendime böyle kaçamaklar yaratmayı umarak...

Sonra eve geldim. Nil uyumamış. Sonra tüm gün bağırış ve huysuzluk...

Minik cadı şu anda uyuyor. Ev sessiz...

Sessizlik şu anda TJ ve benim için paha biçilemez...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...