17 Ocak 2011 Pazartesi

Nil 2 yaşında...


İna-na-mıyorum, haftanın bir günü gelen yardımcımızın seslenişi ile Pamığım (pamuk), anneannesine göre ile Meleğim, babaannesine göre Kuşum , annesinin sevişi ile Sarı papatyam NİL’im bugün 2 yaşında!

Bu 1 yaşına zor girdik, mücadele etmekle geçti 2010 yılımız. Hayat bize ‘sabretmeyi’ öğretti…

Neyse çaresiz dertler olmasın diyelim…

Dün sabah –malum Pazar- babaanne-dede geldi evimize, kahvaltı sonra pasta kesilirken internette anneanne-dede, taa Hamburglarda skype da dayı, İzmir'den amca,yenge, Asya abla hepsi katıldı aramıza.

Ne kadar şanslıyız biz, eskiden mesafeler uzaklık zordu. Şimdi mesafeler yakınlaştı.

Her şey kolaylaştı…


Dün Nehir ile oynamaya gittik. Nil ve Nehir çekişe itişe, gülüşe koklaşa oynadı da oynadı. Bizim Sarı Papatya gitmek istemedi Pi Pointlerden. Aşağı indik, gözyaşları geçti :) gülümsemeye başladı…

Bu son 1 yılda ben de büyüdüm Sarı Papatyam,

Dünyaya emekleyerek bakmayı öğrendim önce, sonra senin boyundan bakmaya başladım dünyaya,

Evimizin düzeni değişti, her şey sana göre düzenlendi…

Sabırlı olmayı, yeniliklere açık olmayı, absürt durumlarda gülmeyi öğrendim…

Bazen hayatın bir oyundan ibaret olduğunu düşünmeye başladım. Evde oyun oynadığımız sürece hayat durdu sanki…

Huzur ve mutluluğun kendi ailemde saklı olduğunu, en huzurlu yerin kendi evim olduğunu öğrendim

Minik bir kalbin dünyasından bakmayı, heyecanlandığı, yeni keşfetmeye başladığı olaylara onunla şahit olmanın en büyük ŞANS olduğunu öğrendim…

Baban da ben de seni çok ama çok seviyoruz...

İyi ki doğdun BEBEĞİM…

Nice mutlu yaşlara…

Annen…

11 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

mutlu saglikli nice dogum gunlerine nil!

Ozlem dedi ki...

Teşekkür ederiz :) Dün gibi değil mi?

kuzunun annesi dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun , nice mutlu yıllara . Söyle annene , kıs tatilinde pastandan bizde isteriz:))

Tekir dedi ki...

mutlu yıllar Nillllll :) hep sağlıklı ve mutlu ol yeni yaşında. haaa bir de iştahlıı :)

Ozlem dedi ki...

Hayat'ım, sen yeter ki iste, ne zaman geliyorsunuz? Ayva tatlısı da aklımda:)

Tekir'im, İştahlıııı:) EN büyük dilek o. Sağlıklı, mutlu ve iştahlı:) Teşekkür ederiz, iyi ki hayatımızdasınız:)

Seyhan dedi ki...

Nice senelere Nil...
Doğum günün kutlu olsun.

Ozlem dedi ki...

Teşekkür ederiz,
Defne Nil'i öperiz:)

Adsız dedi ki...

İyi ki doğmuş canım kızımız. İkinizi de çok seviyorum.
Baba

evrim dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yaşlara

Fatih dedi ki...

Sevgili Nil ve Özlem, çok güzel bir yolculukta yıldönümü kutluyorsunuz. Size sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarılı bir yaşam dilerim...

Sevgiler...
Fatih Torun

Ozlem dedi ki...

Dostlar, mutluluğumuzu paylaştığunuz için teşekkür ederiz,
Fatih amca, çoook teşekkür ederiz, siz de iyi ki varsınız:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...