9 Ocak 2011 Pazar

Bugün güzel bir gündü!

Bu hafta yeni kararlarla, yeni bir saçla, yeni güzelliklerle başladık herşeye! Evimize, oyuncaklarımıza, dostlarımıza kavuştuk, daha ne isteriz?

Kendi adıma 2-3 gündür günde 1 diet kola içiyorum.
Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum.

Bu sabah Pi Point Ailesi ve dünyalar tatlısı Nehir şenlendirdi evimizi:) Sabah 8.15 gibi bizdelerdi:) Ne büyük mutluluk...

Geçen hafta 'anne evinde' çocukluk arkadaşımda yediğim açma kıvamındaki börekte gözüm kalmıştı. Hemen tarif alındı.Ee Nil de hamur işi seviyor, hadi bakalım dedim. Olmazsa Pi Pointlerin getirdiği simitler(ben susam sevmiyorum)- bana poğaçalar var, onlarla idare ederiz.
Niye yalan söyleyeyim korka korka yaptım, dün geceden hazırladım böreği sabah erkenden sosuna batırdım. Bu arada börekler tip açısından kötü, tat açısından güzel oldular...

Nil tüm bu hengame içinde karnı aç olduğu için, onlar gelmeden bağırınmaya başlamıştı bile:) Portatif mama sandalyesine sen otur, seninkine Nehir oturacak dedik, izin vermedi bizim cadı. Sonra mama sandalyesinde kaşığı ile hem kendi kendine yedi, hem yedirdi..

Ordan oyun sefası başladı. Nehir her emziği yere attığında hepimiz (aynı emzikten Nilde de var) Nil ağzına almasın diye tetikte durduk ve Nil her seferinde Nehir'e emziğini vererek bizi güldürdü.

Kimi zaman bizim kız Nehiri korkuttu, kimi zaman kırk yıllık dost gibi kıkırdadılar. Biraz zaman geçse alışacaklar birbirlerine belli:)

E hazır babalar evde Pi Pointim ile hemen dışarı kaçtık, Starbucks yaptık. Mudo'ya uğradık, bu koca göbişle hiç birşey güzel durmadı:( sonra eve geldik.

Nil'i yatağa at, bu arada dostları yolcu et derken, poposu açık Nil yatağa çiş yapmasın mı? Üst baş çiş.. Hadiii tekrar üst değiş, çarşaflar nerdeee, yeni yıkanmıştı naraları ve mutlu son yorgun sıpa uyuyor şimdi...

Hah uyandık!
Ne diyordum?

Bugün güzel bir gündü!
Evimiz şenlendi...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...