22 Ocak 2011 Cumartesi

15 gün vaiosuz kalmak...

Geçenlerde yazmıştım, sonra da silmiştim. Nil ile beraber oturmuş, kucakta laptop babamla skype dan konuşurken Nil'in tekme atması sonucu bilgisayar yere düştü, adaptör girişi kırılmış, ve 'Hayat, beni neden yoruyorsunnn?' demiştim...

15 gün caaanım laptop yok, kaldık mı tek laptopla...

Neyse...

Dün gece Enci bizde kaldı, akşam Meksika restoranında lezzet şöleni yaşadık. 2 cosmopolitan, ve bir sürü ıvır zıvırla damağım şenlendi, ruhuma bu kaçamak iyi geldi....

Aslında niyetim Nil uyuduktan sonra çıkmaktı, aniden 6 gibi çıkmaya karar verdik. 10 dakika içinde hazırlanıp, Nil'i TJ e teslim edip kendimizi kıkırdayarak sokağa attık. Neyse baba-kız başbaşa süpperrr vakit geçirmişler...

Yazmaya
ve
Paylaşmaya
Devam....

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Böyle sık yazıyorsun ya iyi oluyor :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...