20 Ocak 2011 Perşembe

Mutluluk Projesi Notları 2

Evettt, dün Nil'in oyuncaklarının bir kısmını kaldırdım. Toplandı, ayıklandı. Odasındaki rafların en yukarısında bir kutunun içine özenle koyuldu.

Şimdi tahta puzzle, balık ve Nil in çok sevdiği market arabamız var. Aktivite masamız ve top, balonlarımız zaten olmazsa olmazlar. Ohh şimdi derli toplu gözüken bir salonumuz var.

Sırada Nil'in eşyalarıyla dolu olan, elime geçeni attığım 2 çantayı düzenlemek. Nil hanımın dolabına bir el atmak.

Bugün çoook işim var çoook...

Sabah Nil 6.30 gibi uyandı, inatla beni istedi. Babaya gitt dedi, Özlem ve Nil sabah 6.30 da Dora izledi.

Ankara bugün gri be blog, dışarısı sevimsiz ve soğuk. Birkaç saat sonra Nil ile dışarıda ufak bir yürüyüş, sonra Nil yatağa , anne düzenleme, toplama çalışmalarına....

Not: Toplamak gerçekten insanı MUTLU hissettiriyormuş:)

4 yorum:

yeliz dedi ki...

oh iyi yapmışsın, benim şimdiki hedefim kitaplık ama arca hiçbirinden vazgeçmiyor

Seyhan dedi ki...

bende mutfakta yapmalıyım o işi çeyizden gelme abuk subuk tabaklar bardaklar var anneciğim sağolsun:) hiç kullanmıyorum onlar boşalsa dolaplarım rahatlasa ne hoş olur ..

bende temizlik yapınca rahatlayanlardanım..

Not: şu kelime doğrulamayı kaldırsana :)

Ozlem dedi ki...

yelizcim,
ben de nil içeride iken belli etmeden yaptım ,

Seyhancım,
kaldırdım cnm kelime doğrulamayı...

öperizzzz....

Asortik Krep dedi ki...

Yazmayayım dedim,söylemeyeyim dedim ama dün bugün hava nefis,nerdeyse ceketsiz gezeceğiz burada.Sen bence bütün planlarını iptal et ve buraya yerleş şeker :)) annen dua eder bana belki sende.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...