18 Ocak 2011 Salı

Nil'in arkadaşı Alya, Benim dostum Ebru :)



Kolay bir insan olduğumu söyleyemem.. Zorumdur biraz, gel-gitlerim olur, güvenemem.
Ama güvenir,inanırsam da benden anlayışlısı yoktur.

Ebru ile de öyle oldu, 2009 mart-nisan gibiydi, blog sayesinde tanıştık. Kızlar aynı gün,
aynı hastanede doğmuşlar. Aynı gün 3 kişi doğum yapmıştık, 2si kız. Karşı koridordaki pembe oda onun odasıymış.
Kader,bir çok ortak noktamız çıktı ama zaman gerekti bu dostluğa..
İnanmak istedim, güvenmek, üzülmemek.. Zaman geçti, bağlar kopmadı...

Daha iyi tanıdık birbirimizi, destek olduk, en yakınlarımdan biri oldu.
Şimdi o gerçek 'Özlem'i tanıyor.

Kızlar için anlamlı birşey yapalım dedik dün, ikinci doğum günlerinde beraber olsunlar.
Alya Nil'in en iyi arkadaşı:) Geçenlerde bir kadın Alyaya 'napıyorsun sen?' dedi, Nil hemen
hııııı yaptı, koruma içgüdüsü, kollama dürtüsü. Tatlı kadın, kardeş mi bunlar diye sordu:)
Gülümsedik, kardeş gibiler...

Velhasıl, önce Beysukentte bir pastane, kızlara minik çilekli tart ve üzerine 2 mum:)

Pastanenin üst katında bizden başka kimse yok, koşuşturup durdular,haftanın bir günü
beraberiz ama özlemişlerde birbirlerini,
sonra hemen yandaki Mini town. Pazartesi saat 3.30 da açılırmış, bilmiyordum öğrendim. Deneme
dersi dedim, mırın kırın, ama zaten 3 saat kalamayız diyince tamam dediler. Zaten cumartesi-pazar yoğunluktan pazartesi temizlik günüymüş,genel olarak
bakım oluyormuş. Pazartesileri gitmemek lazım, bu da kendime not. Genel olarak
hayalkırıklığı yaşadığımı itiraf etmem lazım, belki de yanlış günde gittik vs diye ama yinede
5 girişlik kart aldık, 100 lira ödedik. Normalde her giriş 30 liraymış. Orada bir abla bulduk,
o hem bilgilendirdi, hem de kızlarla ilgilendi, Nil ile düzene oturtup haftada 1 belki 2
gitmeyi planlıyoruz.


Sonra Gordion Sushi-co da en acelesinden bir yemek...

Dün böyle bir gündü,
Nil'imin doğum günü,
Alya'nın doğum günü,
benim- bizim anne olmamın (mızın) 2.yılıydı...
Eh hep onlar mı mum üfleyecek, Ebru ile ben de mum üfledik :) 2 yıldır neler neler yaşıyoruz:)
Bizim de doğum günümüz sayılır :)


Nice mutlu Yıllara!
Hep birlikte...

İyi ki doğdunuz kızlar!

Bağlarınız hiç kopmasın,

sevin birbirinizi, incitmeyin,

mutluluğunuzu da paylaşın üzüntünüzü de,

sizin büyüdüğünüzü görmek en büyük MUTLULUK...

ve Ebru,

teşekkür ederim,
dostluğun, anlayışın, sabrın için..

İyi ki varsınız, sen de Alya da:)

6 yorum:

yeliz dedi ki...

canım özlemcim gecenin bir vakti jeton düştü de mesaj atabildim, doğumgününü kaçırdım mı acaba?

çok çok öpüyorum nil ve sen çok şanslısınız, insanın böyle dostları olmalı:)

sevgiler ve nice yıllara tekrardan.

bu arada mim gönderdim sana , vaktin olursa

Asortik Krep dedi ki...

Bende yorgunluktan kaçırmışım ama sizi çok seviyorum.Alya'yı da :))

Her ikinizi de kutluyorum. Ebru'yu da :)

Öyle görüncebirden ne çok görmek istediğimi düşündüm birde..
Ahh belki bir ankara kaçamağı iyi gelirdi bana..

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Sizlerde iyi ki varsınız, teşekkür ederiz, ne demek canım:)
Mimi kısmen yazdım,fırsat bulurbulmaz tamamlayıp yayınlayacağım :) en geç yarın sabah:)

Canım asortiğim,
gelsene ya, bize de iyi gelir, haydi gel gel gel :)

Adsız dedi ki...

Özlemcim ne kadar güzel yazmışsın çok duygulandım ve kendi adıma gurur duydum.teşekkür ederim.iyi ki varsın, iyi ki varsınız.tekrar mutlu yıllar...Ebru

Ozlem dedi ki...

Canım, ben teşekkür ederim :) Hep olun , hep :)

Asortik Krep dedi ki...

Birde o pencere önü fotoğrafına bittim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...