24 Ocak 2011 Pazartesi

İmdaaatttt...

Herşey geçen çarşamba Nil'in oyuncaklarını düzenlemem ile başladı.Nil'in odasındaki rafların en tepesine oyuncakları yerleştirdiğimde nerden bilirdim olayların bu noktaya geleceğini....

Nil'in o gün poposu kıpkırmızı olunca herzamanki gibi Sudo krem imdadımıza yetişti. Ertesi sabah 5 gibi uyandı. TJ aldı. Beni istedi ve uyumadı. Perşembe sabahtan beri bu tempodayız...

Ya oyuncaklardan korktu, ya da poposu çok acıdı. Gerçi ertesi gün kırmızılık bile yoktu.

Normalde uyku saatimiz 8, geçenlerde 8.30-9 gibi yattı ve yine aynı saatte kalktı.
Eskiden sabahları kendi kendine oynardı saat 7.30 a kadar. Ama şimdi beni salona sürüklüyor. Yanına tek kişilik yatak koydum, sabahın köründe gel beraber uyuyalım, hayır salon. Salonda uzanmak yasak, oturacağız beraber...

Son nokta dün yaşandı. Dün kendini park yataktan aşağı attı. TJ ile park yatağın filesinin bir kısmını kestik ki, kendini atmasın, canı isteyince insin..

Bu kezde gece uyutmak dert...

Kapıyı da kapatamıyorum. Hayatımız 'biraz' karışık, bu yatak ile en fazla 2-3 ay daha idare edecek...

İmdatttt!!!!

4 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Biz gectik artık tek kişiliğe , hatta park yatagı ne olur ne olmaz duruyordu . Dün en son onuda katlayıp kaldırdık .
Büyüyorlar Özlemcim

Ozlem dedi ki...

Orası öyle Hayat'ım...

Ozlem dedi ki...

Nil çok deli uyuyor bu arada, kalkıp gece uykulu bir şekilde atıyor kendini falan

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun özlemcim, alışacaklar biz de yatağın korkuluklarından kurtulduk, bakalım ne zaman alışacak? ama alışacak, korkuluk daha tehlikeli çnkü

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...