31 Ocak 2011 Pazartesi

Ocak ayı bitmeden...

Bayılırım dekorasyon fikirlerine, itiraf etmeliyim belki de kış çocuğu olduğumdandır bilinmez, kışları bol bol çiçek almayı, evde mum yakmaya bayılırım.
İflah olmaz bir romantiksin diye tasvir etmişti yazar karakteri okuduğum bir kitapta, romantik miyim, değil miyim bilemem ama mum ışığında oturmaya bayılırım. Tea lightsız bir ev düşünemem…
Defneyle yaşamakta ratlamıştım geçenlerde, annesi Tuğba, Defne’nin küçülen çoraplarını kesip kavonozlara giydirmemiş mi.. Bayılmak ne demek, hemen denemek istedim hem de o anda!
Gel gör ki, hemen demekle olmuyor bazı şeyler. Nil Hanım’ın gönlünü de yapmak lazım. Başka bir dilek daha, Bloody Mary! Bayılırım domates suyuna, içkili ya da içkisiz…
Bu akşam plan bu!
Nil izin verirse tabii…

Diye yazmıştım, Nil babasıyla oynarken, dün gece...

Sonra Nil birazcık zorla! uyudu, anne-baba keyif yapmaya hazırlandı. Ben Nil'in mantarlı çorablarını kestim, aldım elime slikon tabancamı,bir de minik mama kavanozlarından, giydiriverdim minik çorapları!Harika oldu, harika...

Birinin içine tarçınlı tealight, diğerine lavantalı...

Sonra az alkollu bloody mary yaptım bir güzel, ruhuma iyi geldi...

ama fotolar istediğim gibi çıkmadı. TJ tam istediğim gibi çekmenin yolunu buldu ki, bu kez de benim bloody mary bitmesin mi...

Aaaaa....

Neyse sağlık olsun,

Bu gece ocak ayının son gününde taze taze fotoları yayınlıycam inşallah!

İyi Haftalar Dostlar!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...