28 Ocak 2011 Cuma

Mutluluk Projesi Notları

Bu postu pazartesi yazmıştım ama can sıkıntısı...

Bir bakalım aldığım notlara, Ocak ayının bitmesine 4 gün var...

***

Yatak odasını biraz serin tut
'Ailesel tatmin için verilen paradan daha iyi yere harcanmış para yoktur' Samuel Johnson
Evde bir rafı tamamen boş bırak. Diğer rafı tepeleme doldurabilirsin ama biri HERZAMAN boş dursun...
Yatmadan önce 10 dakikanı basit toparlanma işlerine ayır, böylece sabah daha SAKİN uyanırsın.
Hissetmek istediğin şekilde davran
Enerjik davranarak enerjini arttır

***

Annenin Notu: Tuğba Ünsal'ın bebeği ile çekilmiş fotoğrafı ne kadar doğal ama ben kolyeye takıldım:) Basit ama zevkli bir kolye!

İyi hafta sonları Dostlar!

3 yorum:

yeliz dedi ki...

aa ben de görmüştüm bu fotorağfı ama sende ne göz varmış bravo, ben hiç fark etmemiştim. güzelmiş cidden, çok severim sade takıları

Ozlem dedi ki...

Yelizcim, normalde dikkat etmem öyle şeylere ama pek beğendim yahu:)

Fairy Elven Princess dedi ki...

Ben de fotografi gorur gormez kolyeye takilmistim :) iste burada satiliyor;

http://modabyte.com/urundetay.aspx?id=120

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...