25 Nisan 2009 Cumartesi

Uyuyangüzel Nil...



Dün Nil'i iki dakikalığına anakucağına koydum.(saat 18) Arkamı döndüğümde Miniğim Nil 'uyuyangüzel' e dönüşmüştü.

Uyku rutinimiz saat 18 de başlıyor. Saat 18 de niyetleniyoruz yani. Genelde banyo mama, ya da çok aç isek azıcık mama,gaz çıkarma, banyo ve mama ve sonrasında 19 gibi hadi bilemediniz 19.30 gibi uyuyangüzel Nil, rüyalar alemine dalıyor. Olurda saat 20 lere kalırsak, Nil'i uyutmak zor o nedenle uyku konusunu çok önemsiyorum.

Bu sabah Nil babasına süpriz yaptı. Sabah 4 te mama yedikten sonra uyumak istemedi ve saat 5.30 a kadar babasıyla oyun oynadı:) Mama-kusma-üst değiştirme, sonra tekrar kusma ve bir buçuk saat içinde 3 kez kıyafet değişimi. Sonra benim olaya el koymam ve saat 8 e kadar anne desteği ile de olsa uyku vakti:)

4 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Özlemcm selam,
3 aydan sonra uyku düzeni oturuyor diye okumuştum bir yerlerde...Ama her bebek farklı dediğin gibi...
Ben sana bir şey danışacaktım...Gerçi kullanamamışsınız daha ama geçen yazdığın posttaki slingi merak ettim.
Markası nedir? Nereden aldınız?
Bir de benim fikrim eğer evde denediysen hoşlanmamış olabilir, hani slingle dışarı çıkartırsan belki alışır diye düşündüm... ;)

Ozlem dedi ki...

Merhaba Tuğçe,
Markası şu:
http://www.mamankangourou.com
Dümdüz kumaş parçası sen istediğin sıkılıkta bağlıyorsun. Slingi bir arkadaşım Kanadadan Nil'e doğum hediyesi olarak aldı.
Sevgiler:)

Tuğçe dedi ki...

Çok beğendim...Güle güle kullansın Nil...
İyi haftasonları!

gezicini dedi ki...

iyi yolculuklar, iyi gezmeler.. oralarda büyüyün gelin. iyi uyuyun!
sevgiler
gorki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...