17 Nisan 2009 Cuma

3.ay doktor kontrolü

Zaman hızla geçiyor.
Bugün 3.ay doktor kontrolümüze gittik:).
5.500 kg olmuşuz. Boyumuz da uzamış.
Doktorumuz dedi ki:
''Mama verirken asla tv açmayın. Sessiz,sakin bir odada verin mamayı. Normalde Nil'in yanında tv izlemeyin.''Ben de öyle düşüyorum. Zaten çok tv izleyen anne baba değiliz:)


Biberon temizliğini sorduğumda ise, kaynatmayın ama kaynamış suda biberonları bekletin,bulaşık makinasına biberon koymayı tavsiye etmiyorum dedi

Onun dışında agular, ıngalar tam gaz devam. Bayılıyoruz yeni sesler çıkarmaya. Mutlu olunca gülücük atmaya. Hele kaka yapmışsak demeyin keyfimize. Ya da kusmuşsak ve anne ya da baba 'n'oluyor?' gibilerinden bakışlar atıyorsa,hemen bir gülücük ve ardından 'aguuuu', kim dayanır böyle tatlı bir kıza:)

Hemen belirtelim, en keyifli olduğumuz saatler sabah 6 ile 8 arası:) Oyun oynayın, konuşun benle diyen bir Nil ve sabah 6 da uyumak isteyen anne-baba:)

Bolca okumaya çalışıyorum bugünlerde. Şu anda okuduğum-okumaya çalıştım mı demeli, bilemedim:)-Annelik sanatı. Özümsemeye, anlamaya çalışıyorum. Kulağım Nil'de, elim kitapta:)...

Hafta sonu da geldi:)
Güzel, neşeli hafta sonları!

6 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Hizla buyuyor Nil, yaptigi sirinlikleri okuyunca yaninda olup sevmek istedim.:)
Nice nice aylara, opuyorum..

Ozlem dedi ki...

MeRail:),
Hoşgeldin! Gel de sev ablası:) Biz de seni öptük!

kirazsevdasi dedi ki...

maşallah Nile.
fotograf isteriz ama annesi :)

Asortik Krep dedi ki...

Seninle telefondayken sesi gelince mutlu oluyorum.Bunu ona anlat olur mu..?

yeliz dedi ki...

ya hakketten niye nilin fotolarını göremiyoruz, yoksam nazar korkusu mu? :))

Ozlem dedi ki...

Sevgili Kirazsevdasi ve Sevgili Yeliz,

Ben bloga foto Nil'in fotosunu koymayı hiç ama hiç sevmiyorum:(

Asortik'im, zaten senle her konuşma sonrasında senden bahsediyorum Nil'e:) Yakında tanışacağınız günü merakla bekliyoruz.

Öptük sizi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...