24 Nisan 2009 Cuma

Çantamda ne var?

Daha önce şu yazımda çantamdaki aslında bendeki değişimi yazmıştım.


Dedim ya 'dışarı çıkmaktan korkmuyorum artık!' diye. Ama her hazırlanış ayrı bir koşuşturmaca. Bir koşu yandaki markete de gitsek aynı, yemeğe de gitsek aynı. O çanta mutlaka hazır olacak. Ve hep aynı soru 'unuttuğum bir şey olmasın sakın?'

Listeyi buraya yazmalı, ara ara kontrol etmeli!

Nil'in çanta listesi:

Yedek kıyafet-ler,2-3 adet bez (ben tülümsü bir keseye koyuyorum, tertemiz kalıyor)
Islak mendil
Ağız bez-leri
Bir-iki oyuncak
Yedek mama
Biberon
Kaynamış su
Kaynamış sıcak su
Fotoğraf makinesi
Şapka
Emzik (en az bir tane)
3-5 adet saydam poşet
Yedek hırka
Battaniye
Anneye yedek T-shirt
Selpak
Telefon,cüzdan,anahtarlar
Anakucağı
Puset

Dün hava almak için dışarı çıktık, yanımızda babamız:) TJ 'yanında ayna var mı?' demese, çantamda bana ait hiç birşey olmadığını anlamayacaktım.

Eskiden ruj taşırdım,aynam mutlaka olurdu yanımda. Şimdi ise bir dudak nemlendiricisi o kadar.

İşte DEĞİŞİM diye ben buna derim:)
Ama güzel bir DEĞİŞİM!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...