22 Nisan 2009 Çarşamba

Sling konusu

Dışarı çıkmaktan korkuyordum ben. Nasıl demeyin :)korkuyordum işte.Nil dışarıda ağlarsa ne yaparım, alt değiştirme olayı vs. geriyordu beni. EN sonunda korkumu yenmeyi başardım:)

Artık çok rahatım. Ağlarsa ve susmazsa elimin altında ilgisini çekecek en az bir oyuncak var:) Tek sorun bizim apartmandaki merdivenler! Tabii kaldırımları falan saymıyorum. Ama şunu anladım pusetle beraber dışarı çıkmak beceri istiyor. Dışarıda yemek yemeye giderken puset kesinlikle çok avantajlı ama sadece yürüyüş için, hava almak için pusetle dışarı çıkmak başlı başına bir olay.

Bizim bir de slingimiz var. Hatta şu:


Ama Nil bir türlü sevmedi. Sevdiremedim. Aslında bir çok yerde kullanması çok rahat.Avantajı çok.

Tecrübeli anneler:) Her bebek aynı değil biliyorum. Ama en azından elimden geleni yapmalı. Bu Miniği slinge nasıl alıştırmalı?

:)

4 yorum:

Anne Duru dedi ki...

bence biraz sabırla üstesinden gelirsiniz..bizde de var olan puset korkusu ufak ufak geçti..ben de yürüyüşlere kanguru ile çıkıyorum çok daha pratik ama zamanla alıştık..biraz sabır ve ısrar:))

yeliz dedi ki...

ben tecrübeli değilim ama naçizane 1-2 yorumum olacak, örneğin nili beslerken kullanabilirsin, en azından deneyebilirsin. bir de evde sürekli iş yaparken bilgisayara bakarken kullanabilirsin - cradle position - da. böylece kendini de sana yakın hisseder. umarım alışır çok rahata benziyor, ben de doktoruna danışıp alacağım.

huysuz dedi ki...

efe de sevmemişti... 3 farklı tipte sling denedim, olmadı maalesef...bu kolikli bebeklerde durum farklı. kanguruyu dene istersen, onu sevebilir belki ya da kucakta taşımaya devam :)

Ozlem dedi ki...

Anne Duru,
Merhaba! Tracy teyze de dün tesadüfen şuna benzer bir şey okudum. Pes etmeden sevgi dolu bir şekilde denerseniz,başarırsınız:)

Yeliz,Hoşgeldin:)
Cradle position zor gibi. Nil e fenalıklar basıyor.:(

Tatlı, Merhaba:)
Kanguru son umudum umarım sever:)

Yine de zaman zaman bağırış ve ağlayışları göze alarak denemeye devam!

Teşekkürler dostlar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...