21 Nisan 2009 Salı

Eloş ve Nil

Hep diyorum ya Asortik Krep olmasa bu blog da olmazdı diye. Beni en iyi anlayan arkadaşlarım, yüzyüze tanışmasam da her derdimi anlayan ve destek olan dostları bu blog sayesinde buldum.

Dün Nil BİR İLKİ YAŞADI, kendi ayına bu kadar yakın bir arkadaş ile, hamileliğim boyunca yazıştığım Kuzunun annesi ve kuzu bebek Eloş ile tanıştı.

Bir iken iki oldular:) Aynı gülücükler, aynı sesler. Ingaalar ve agular. Biri ağlayınca diğeri de ağladı. Biri gününce diğeri de güldü.Aralarında 5 gün olan bu iki miniği bir arada görmek çok keyifliydi.

Yaşanan aynı sorunlar, aynı güzel olaylar:)


Hatta bir de bizim evin yakınlarındaki alışveriş merkezine gittik ki, orada yemek yememize bile izin verdiler:) Biri slingte uyudu, diğeri pusette.

Bolca Tracy Teyzeyi andık. Aynı hamilelik dönemi yaşadığımız, farklı şehirlerde olduğumuz Özgür Anne, Seyhan, Kiraz ve Yeliz ile de tanışsak, hatta bebeklerle toplaşsak ne güzel olur dedik:)

Kısacası dün bana çok ama çok iyi geldi:)
Kuzunun annesi, iyi ki geldiniz ziyaretimize:)

Yine bekleriz!

9 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

aaa ne guzel ya, ne iyi etmissiniz.
benim de cok istedigim sey blogger arkadaslarimla bulusmak. bir gun belki...

Ozgur dedi ki...

Pek özendim. Ah ah biz de biz de!
İstanbul'a da gelinn...

Seyhan dedi ki...

kıskandım bak keşke bende orada olsaydım

yeliz dedi ki...

ay ne güzel olmuş, içim bir hoş oldu bir anda. hep beraber olabilsek keşke, aynı dediğin gibi...

Ebru dedi ki...

Merhaba Özlem hnm,ben Ebru.Saırım hepimizin ortak noktası bu güzel bebekler.Blog muhteşem ve harika bir fikir.Bizim sizinle birkaç ortak noktamız daha var; aynı hastanede aynı gün doğum yapmışız,bizim de kedimiz var ve aynı semtte oturuyoruz.kısaca ben ve Alya sizlerle tanışmayı çok isteriz...sevgiler

Tuğçe dedi ki...

Ne güzel, ne güzel!
İstanbul buluşması da olsun ama, bence herkesin yolu düşer, vardır bir akraba, iş, güç ;)
Sevindim bebişleri tanıştırıp iyi vakit geçirdiğinize :)

Ozlem dedi ki...

KirAZ,öZGÜR,SEYHAN,TUĞÇE,YELIZ,

Ben umutluyum, belki ileride yapabiliriz böyle bir buluşma:)

Ebru Merhaba,
Gerçekten çok ilginç:)
bloguna bakındım ama bulamadım.
Bana mail atarmısın, profil bilgilerimde(Hakkımda kısmında:)) mailim de var:)

Sevgiler!

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

bayıldıım ıı olmus.ben de bloguma beklerimmm

Asortik Krep dedi ki...

Bu buluşma da bende olmak isterdim ama yazın sıramı bekliyorum :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...