4 Nisan 2009 Cumartesi

İlk kez dışarı çıktık!

Eskiden çok küçük çantalara bayılırdım. İçine bir anahtar, bir ruj, cüzdan,telefon. İşlem tamam şeklinde tüm gün gezerdim o minik, şeker çantalarla. İçine bir çok şey sıkıştırma becerisini de sonradan kazanmıştım.

Sonra evlendim, çantamın boyutu da büyüdü. Yine minik çantalarımı kullansam da, büyük çantalar daha çok tercih edilir oldu.

Sonra...

Nil doğdu! Çantam devasa boyuta ulaştı. Evlendikten sonra aldığım 'büyük' çantalarımın yanında yeni çantam-benim standartlarımda- tam bir bavul.


Nil'in yedek kıyafetleri, bez ve anneye yedek T-shirt -malum sürekli kusuyoruz-çantaya atılır. Sonra bir şişe kaynamış su, bir biberona 3-4 ölçü mama. Emzik kutusu, ağız silme bezleri, yedek hırka ve daha bir çok şey çantadaki yerini alır.

Ana kucağına Nil hanım oturtulur, hem 5 kiloyu geçmiş Nil, hem ana kucağı hem de içi-dışı dolu koca çanta alınır.

Malum ilk kez dışarı çıkıyoruz! Azıcık heyecan ve korku. Allahtan Sevgili Görki ve tatlı oğlu Yiğit bu macerada bizi yalnız bırakmama inceliğini gösterdi.

Dışarıda iki saatlik keyif ruhuma iyi geldi. Güneşli bir gün. Hava 15.5 derece civarı. Nil gayet uyumlu ve uslu-Maşallah!-

Belki de 'ilk kez dışarı çıkıyoruz, annemi pişman edersem bir daha zor çıkarız dışarı' diyor Miniğim Nil :)

İki saat dolmadan bizimki mırın kırın etmeye başlıyor. Buna da şükür dedikten sonra evimize varıyoruz.

Evde ağlama seansları başlıyor, ağlamaktan yorulan Nil uyuyuveriyor.

Dün böyle geçti!

2 yorum:

Güneş dedi ki...

O büyük çantalar ayrılmaz bir parçamız oluverdi gerçektede,sağlıkla büyütün bebeğinizi..

yeliz dedi ki...

:) ben de dün aynı şekilde yürüme mesafesindeki ablama gittim. Çalışırken 1-2 günlük iş seyahatlerimde kullandığım çantam şimdi Arcanın çantası oldu, resmen bavul ayol:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...