30 Mart 2009 Pazartesi

SÜPRİZZZZZZZZ...

"Bugün MUTLUYUM! Taze dayı yani kardeşim 3-4 günlüğüne de olsa ziyaretimize geliyor. Bu Nil ile ilk karşılaşmaları olacak.

Sabah TJ kardeşimi havaalanından alacağı için son nöbet bana kaldı. Sabah 5 itibari ile ayaktayım.
Dün gece 00-2-5-6 da kalktık.

Dün ilk kez Nil'i tek başıma yıkadım. Filenin içine yerleştirdim. Gülücükler atarak yıkandı. Tam kıyafetleri giydirirken ağlama krizine girdik. Sonrasında sakinleşme ve oyuna devam!"

demiştim perşembe günü saat 7 civarı. Ama öyle bir süpriz yaptı ki kardeşim bana, sadece bana da değil, TJ'e ve Nil'e...

Bana ANNEMİ getirdi. İnanamadım görünce. Öyle iyi uyguladılar ki planlarını, hiç düşünemedim geleceğini. Bana çok iyi geldi annem.

Cumartesi Nil'i pusete koyup evin yanındaki alışveriş merkezine gittik. Şansımıza hava bir kaç gündür rüzgarlı. Tam dışarı çıkmaya niyetlenmişken güneş kayboluyor. Ama Nil pusetle gezmeyi sevdi. Dışarı çıkmak hem ona hem de bana çok iyi geldi.


Dün gece annem ve kardeşim yola çıktı.:( Evi sessizlik sardı yeniden....

Yine de güzel bir SÜPRİZ oldu. Evimiz ŞENLENDİ :)

HaYaT DeVaM eDiYoR...

3 yorum:

Ozgur dedi ki...

Bizim kız da banyodan sonra giyinirken huysuzlanıyor. Su iyiydi, ben banyoda mutluydum, mıyyy diyormuş gibi geliyor bize.
Allah kavuştursun bu arada. sevgiler.

Ozlem dedi ki...

Özgür Merhaba :)
Banyo sonrası çığlık,ağlama:)En azından suyu seviyor Minikler:)

Asortik Krep dedi ki...

Sürprizler gerçekten nefes kesici :) Senin adına çok sevindim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...