23 Mart 2009 Pazartesi

Haftasonu Özeti

Cumartesi Nil zorla da olsa uyudu. Yine ateşli ve azıcıkta huysuzduk.
Pizzamız geldiğinde Nil uyumuştu bile. Ama biz yorgunduk. Ara ara uyandı uyudu uyandı. Bizim arkadaşlar fazla kalmadı 11 gibi gittiler.

Sonrasında Nil hiç uyumadı ve ağladı. Babası ile sabahladılar. Pazar yine uykusuz ve huysuz ama en azından ateşimiz olmadığından telaşsız bir gündü. 15 er dakikalık kısa uykularla günü bitirdik.Bitirdik derken bitiremedik zorla uyuttuk küçük hanımı.

Sabah 7 de baba işe gitmeden doğru banyoya. Şimdi ise Nil uyuyo. Bakalım kaç dakika sürecek bu uyku.

Kısacası aşı olmak bize pek yaramadı. Yeşim'Ela aşı olunca uyudu' dedi, biz de sevindik ama bizimki tüm hafta sonu uykusuz ve mutsuzdu derken...

Nil uyandı!

7 yorum:

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun, umarım miniğin ateşi bir an önce düşer. cumartesinin umduğundan iyi geçmiş olmasına sevindim yine de

Ozgur dedi ki...

Çok geçmiş olsun... :(

Asortik Krep dedi ki...

Su kuşu Nil :)
Ben de merak ettim nasıl geçti diye..

Ozlem dedi ki...

Yeliz,Özgür ve Asortik:),
Teşekkür ederiz! Evet uyumamasına kendimi hazırlamıştım aslında ama hepimiz çok yorgunduk.İyi ki 1-2 saat dinlenmişiz, sonrasında Nil hiç uyumadı!:(

Asortik'im,
Suyu seviyo, çok ağlarsa direk banyoya sokmak başka bir çözüm:) Aklımızda bulunsun!

Sevgiler dostlar!

Yesim dedi ki...

tüh ya :( ama ben dedim her bebekte farklı oluyomuş, aşı bizim kızı yoruyo o da fosur fosur uyuyo :)

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

çok geçmiş olsun...fakat bebişin hasta değil analdığım kadar..aşıdan dolayı ise 1-2 gün içerisinde geçer...ama ateş devam ederse, bu arada grip çok salgın...çalıştığım yerde arkadaşalrımın bebişlerinin hepsi grip...inşallah sadece dişten dolyıdır..kendinize iyi bakın,bebeğiniz 15 dk uyusabile bu tip durumlarda sizde yatın....
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...