16 Mart 2009 Pazartesi

Kaka yapma ve gaz çıkarmanın hayatımdaki önemi!

'Sabah 7 gibi kakamızı yaptık. Rahatladık:) Yaşasın!

Küçüğümün altını değiştirirken *arada poposuna saf zeytinyağı sürüyoruz pişik olmasın diye* hanımefendinin elinin tersinde duran zeytinyağı çarşafa döküldü:). Güne çamaşır yıkayarak başladık. Sonra yine gaz çıkarma seansında 3 kez üst değiştirdik:)

Doktorumuzu da ayarladık. Cuma günü kontrolümüz var.

Dün Nil dönenceye mest olmuş şekilde bakarken T.J ile konuşuyoruz.
-Bunun uzaktan kumandalısı olsa?
-Hayvancıkları değiştirilebilen cins olsa?-malum bizim kız her an aynı peluşları görmekten sıkılabilir :)-


Dönencemiz kritik anlarda hayat kurtarıyor. En azından şimdilik!'

diye yazmıştım dün akşam. Tam postu yayınlayacaktım ki Nil ağlama krizlerinden birine girdi. Sakinleştikten sonra mışıl mışıl uyudu. Bu sabah kakamızı da yaptık. Güne mutlu başladık!

Birileri bana kaka yapmanın ve gaz çıkarmanın hayatımda bu kadar önemli bir yer tutacağını söylese hayatta inanmazdım!

5 yorum:

havvanur dedi ki...

ay kendi kendime güldüm ya aynı sorun bizdede varr kabızlık sorunumuz varda babamız arıyor kakasını yaptımı die anne baba olmak bu işte kakaya bile sevinç duymakk:((biz kaka sorunsalını armut ve erikle çözdük gibisevgilerr

Yesim dedi ki...

Ozlemcim sorma, birinin pirtlamasina, gegirmesine bu kadar sevinecegimi soyleseler inanmazdim valla :)

Elif dedi ki...

Ha ha ha!!!! Kendi halimi hatirladim. :o) Anatol kaka yapti, bugun yapamadi, hay Allah...

Simdi baska sorunlar ve sevincler. :o)

Gecmiyor da, nasil soyleyeyim, degisiyor! Ama gittikce de zorlasiyor ve tatlilasiyor. Simdi daha psikolojik dertlerle ugrasiyorum. Ben korkuyorum, ben yapamam, beni birakma, vesaire. :o)

www.elifsavas.com/blog

Ozlem dedi ki...

Havvanur ve Yeşim:)
İnsan nelere nelere seviniyor! Bakalım daha neler göreceğiz:)

Elif,
Merhaba,biz bir de not ediyoruz şu saatte kaka yaptı falan diye.Şu kadar saattir kaka yapmadı şeklinde geçiyo konuşmalar:). Her yaşın kendine göre zorlukları var ama çok tatlılar ya:)

kirazsevdasi dedi ki...

ah özlemcimm, gülüyorum anliyorsun sen beni.
kaka krizimize sen denk gelmiştin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...