25 Mart 2009 Çarşamba

Nefis bir hediye...

Zordur hediye almak. Hele ki bebeklikten çıkmış Miniklere. Yeğenimize doğum gününde ne alsak diye düşünürken aklıma kitap geldi ama öyle bir kitap olmalı ki hem ilgisini çeksin hem de saklasın...

Hem özel bir hediye olsun hem de kitap okumayı sevdirsin...

Mutfak Camı Burcu'da okumuş ve bir kenara not almıştım. Fikir inanılmazdı. Kahraman kitabın sahibi, yan karakterler yine kendi ailesi ve arkadaşları! Bir de kahramanımızın fotoğrafı tabii.

Keşke bizim zamanımızda da olsaydı dedim. Kendimi tutmasam Nil'e ve kendime de :) istemiştim birer tane. Nil biraz büyüsün bundan özel bir hediye olamaz.

Cumartesi verdiğimiz sipariş salı günü doğum günü çocuğuna ulaştı bile.

Diğer bir güzellik fiyat aralıklarından ödeyebileceğiniz miktarı kendiniz seçiyorsunuz. En fazla kargo dahil 23 TL ye kitap sizin.

Test ettim, onayladım.
Özel ve güzel bir hediye....

Sipariş için bir TIK!

1 yorum:

Ozgur dedi ki...

Yazdım bir kenara!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...