12 Mart 2009 Perşembe

Macera başladı!/Bebekle uçak yolculuğu

Evet evet macera başladı!
Saat sabah 6 gibi Ankara uçağına binmek üzere Nil ile havaalanındayız. 'Dede' de bizimle geliyor yani yanlız değiliz. Minik Nil havalanına giderken yol boyunca uyudu. Havaalanında yaygarayı bastı. Hazırladığımız mama apar topar verildi. Küçüğüm derin bir nefes aldı. Bu arada ana kucağına binmemekte direnen kız uslu uslu oturdu. Büyüyormuyuz ne?
Uçak havalanırken Sevgili Gezicini'nin de tavsiyesi ile emzik verildi. Sonrası Nil 45 dakika boyunca uslu uslu uyudu. Tam inecekken yine ağlama krizi.Sıcak su isteme ve Miniğe mama verme başarı ile tamamlandı. Uçaktan en son inenler tabii ki bizdik. Ama iner inmez bizimki öyle bir kustu ki. Hem kendini yaktı hem de beni:)

Sonra arabada yine-ana kucağında- uyudu.
Eve gelince tekrar mama seansı ve baba tarafından gaz çıkarma...
Sonra uyumamakta direnme ve en sonunda onu uyutacam diye direnen annenin yani benim uyumam ve gözümü açtığımda Nil'in de kendini derin rüyalara bırakması.

Tabii ben 3 kez mama- 2 kez alt değiştirme seansını ve bu arada gaz çıkarmaya çalışırken anne-babanın ve kendinin-3 kez üst değiştirdik saat şu anda 16- üstüne kusma ile çıkan çamaşırlarla,ayağımızın tozu ile bir makine çamaşır yıkamayı saymıyorum.

Evet ne demiştim?
Yeni Bir Hayata Başlarken...
ASıl maceraya hoşgeldik!

Bakalım gecemiz nasıl geçecek?

7 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

En azından evdesiniz :) Artık kendi evinin düzeni olacak, yalnız yine de onu her şartta uyutacak, besleyecek,gezdirecek düzende büyütmeni tavsiye ediyorum..Biliyorum böyle söylenen şeyler genç anneleri uyuz edebiliyor ama sonra sen rahat edeceksin..

Ozlem dedi ki...

:)Aşkolsun ne demek?Haklısın ama o düzeni nasıl oturtucaz bilmiyorum
:( Tecrübeli annenin önünde saygı ve sevgi ile eğiliyorum. Allah yardımcımız olsun:)

gezicini dedi ki...

aman sağ salim geldiğinize sevindim. yolculuk bitmiş, eve gelinmiş, yeni düzene de birkaç günde alışılır artık...
hoşgelmişiniz..
sevgiler
gorki

kirazsevdasi dedi ki...

hosgeldiniz :)
zor olsa da gecis donemi, sonrasi guzel olacak inan...

kuzunun annesi dedi ki...

Özlemcim , bloga genelde güzel seyler yazılırken sanmaki zorluklarla karsılasılmıyor . Ama alısılıyor , daha sabırlı olunuyor . Merak etme 2-3 güne hersey yoluna girer . Hem yavrunda babasına kavustu , fena mı ? Kolay gelsin , evinize hoşgeldiniz..

Tuğçe dedi ki...

Evinize hoşgeldiniz...
:)
Anne evi de olsa, insanın kendi evi gibisi yok...Bence tabii!

Ozlem dedi ki...

Gezicini Merhaba evet geldik sağsağlim.
Kirazsevdası:)
Su bır hafta düzen oturma dönemi. Bakalım:)
Kuzunun annesi,
Evet baba desteğini de aldık. Sabır kesinlikle sihirli sözcük.
Tuğçe,
İnsanın evi gibi yok valla. Yatağımı özlemişim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...