19 Mart 2009 Perşembe

Bizden kısa kısa...

Sabah beni en mutlu eden olay eski düşük bel kotuma girebilmem oldu.
Gerçi göbiş hala duruyor kısmen ama bu da bir şey:)

Dün gece TJ ve Nil uyudu ama ben uyuyamadım. O kadar yorgunluğa rağmen nasıl oldu anlamadım!Tam daldım, Nil uyandı...

Yarın 2.ay doktor kontrolümüz ve aşılarımız olacak.Umarım bu kez doktorumuzu severiz.

Dün gündüz Nil hiç uyumadı.Sabah KAKA yaptık. Yuppiiiii....
Bugün banyo sonrası uyudu. Ama ben asıl cumartesi gecesi arkadaşlarım geldiğinde uyumasını istiyorum:). Buna gerçekten çok ihtiyacım var! Umarım damarı tutmaz.

AMİN!

5 yorum:

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

bence arkadaşalrınız gelmeden önce bebişinizi yıkayın, sonra daha kolay ve uzun uyuyabilir....

Ozlem dedi ki...

Merhaba Esra,
Bizde Nil yıkanınca ya tam uyuyo ya da hiç uyumuyo:) Şans!

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

kısmet inşallah uyur...

yeliz dedi ki...

bizimki ne zaman misafir gelse çıldıyor resmen milleti evden kovalıyor, hatta annemleri bile. umarım nil sakin bir gün geçirtir. Bu arada pantolana sevindim, oh çekmişsindir herhalde:)

Yesim dedi ki...

Demek sen daldın Nil uyandı,çok tanıdık geldi bu hikaye :) İşallah cumartesi güzelce uyur da sen de rahat rahat takılırsın. aşı sonrası bizimki iyi uyuyo, darısı başına...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...