18 Mart 2009 Çarşamba

Ev hallerimiz -Nil hallerimiz

Pazartesi ve salı. Her iki gün de öğleden sonra saat 3 civarı başladık ağlamaya. Pazartesi yine iyiydi sanırım 'Annemin benimle ilk yalnız günü, ilk günden fazla yüklenmeyeyim' dedi Nil ki dün 3 te aralıklarla başlayan ağlamalar 4 gibi durmadan ağlamaya 5-6 gibi ise ağlamaktan bitap düşmeye vardı. En sonunda dayanamadım T.J'i aradım. 7.10 gibi T.J eve geldiğinde hala ağlıyorduk. Bir ara ben de ağlamaya başladım:).

Neyse Nil'i hemen soyduk, doğru banyoya. Ilık bir duş sadece Miniğime değil benim de ruh halime iyi geldi. Sonra babası mamasını verdi, gaz çıkarma seansı derken uyudu Miniğim.

Bakalım bugünde aynı saatlerde başlayacak mı kriz anları?

Sancı,gaz çıkarma çabaları. En sonunda minicik 'pırt' ve sonra tekrar başa dönme halleri....

Artık 'iyiyiz' demeye korkar oldum....

3 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Bu komik işte dünkü muhabbetten sonra bizdede benzer seyler yasandı . Velet gece yarısına kadar uyumadı, gaz ve aglamalar seklinde. Nazar degdirdik valla :)

Ozgur dedi ki...

Annenin nazarı değermiş. Ne zaman bloga hah tamam dediğimde bişi oldu. Bir kere yazıyı yayınladım ve ağlamaya başladı o derece:)
Maşallah, maşallah, maşallah... Kırk bin kere diyorum...

Büyüdükçe azalıyor ağlamalar....

Ozlem dedi ki...

Kuzunun annesi ve Özgür :)
Nazar valla artık kendime bile bir şey söylemeyeceğim! Düşününce de nazar değer mi? Ya da nazar değdirmemek için ne yapmalı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...