10 Mart 2009 Salı

Ver Elini Ankara...

İnanamıyorum!
Bugün son gün! Buraya geleli 1 ayı geçti. Uzun zamandır bu kadar uzun kalmamıştım 'anne evinde'...

Neler değişti?
Nil büyüdü!
Geldiğimizde Nil 15 günlüktü ve ben kıyafetlerini bile -Miniğime bir şey olur- korkusu ile giydiremiyordum. Artık kıyafetlerimizi rahat rahat değiştirebiliyoruz.

Alt açma- evet değiştiriyordum ama bu kadar rahat değil- Bu arada bez olarak Huggies çocuk bezi -bence- Primadan çok daha iyi.

Nil'i yıkayabiliyorum -tek başıma değil- ama birinin yardımı ile. Tek başıma da file üzerinde yıkayabilirim:)

Ankara'da ilk günler zor olacak. Bundan eminim. Ama korkunun ecele faydası yok misali benimde bunlardan kaçma lüksüm yok.

Umarım Nil en azından geceleri uslu bir bebek olur.
Myliconu düzenli kullanmaya başladıktan sonra gaz sancımız gözle görülür bir şekilde azaldı. Ama yine de belli olmuyo:(

NoT: Dün anneye gülücükler saçıldı:)

Bakalım Ankara'da bizi neler bekliyor?....

1 yorum:

Pino dedi ki...

Merhaba canım çok sevindim mesajına:)
Ne çok şey değişmiş haytında:) ne güzell..
biz hala aynı bölgede oturuyoruz:) Ve en son görüştüğümüzden beri hiç azalmadan ama artan bir tempoyla devam ediyor hayat.. biraz büyüsün Nil abileri oyun oynar onlarla:)))
Çok öperimmm
pino:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...