12 Nisan 2012 Perşembe

Yazmayi Seviyorum:)

Cuma gunu aksam 19.30 gibi anne- babama kavuşuyorum. Dolayısıyla evde hummalı bir çalışma var son bir kaç gündür.

Oyuncaklar kategorize edildi, ayıklandı, çamaşır odasına koyuldu. Yığınla yıkanacak çamaşırlar, battaniyeler, nevresimler.

Mutfağa el atıldı,atılacaklar atıldı, tam bitmese de kısmen halloldu. Nil'in odası temizlendi.
Ve hala da işler bitmedi.

Cuma günü evimize ilk kez temizlikçi girecek. Bu da benim için ayrı bir deneyim olacak. 3 saati 90 dolar ama ben groupon gibi bir siteden 3 saatliğini 45 dolara almıştım vakti zamanında.

1.5 saatte 2 kadın gelecek, zaten evimiz kutu gibi  2+1, merakla bekliyorum :)

Nil 2 gündür asabi. Dün gece uyutmadı. Umarım bu gece uyurum-uyuruz...

Direksiyon dersleri fena gitmiyor. Nili TJ e bıraktığım için TJ in iş saatine göre ayarlıyorum, o zamanda dersleri ayarlamak zor oluyor. Yarın 3. dersi alıcam. Ondan sonra 2 dersim kalacak.

:)

ps: Bu aralar lahana salatası favorim. Beyaz lahanayı tuzla oyup, rendelenmiş havuç ve çook acı biber koyuyorum. Limon suyu ilavesiyle diledigim kadar yiyorum...

demek isterdim,
hayir, sutlu tatlilara dadandin, organik seker koyarak icimi ferahlatiyorum. Turkiyede iken asla yapmayacagim birseydi sutlu tatli, sutu de sevmem zaten ama Zeynel den iki haftada bir keskul, sakizli muhallebi, su muhallebisi alirdim. Muhtemelen vucudum istiyor...

Su direksiyon sinavini gecer gecmez spora basliycam:)
kararliyim....



3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Senin adına çok seviniyorum :) Face'ten resimlerinizi paylaşırsın artık.Ben cuma-c.tesi-pazar festivalde olacağım.Benim için de sarıl onlara :)Sevgiler..

Gulcin dedi ki...

ne kadar guzel bir haber bu. harika eviniz senlenecek :)
ama ne kadar temizlersen temizle anne yine o eve bir girisir o ayri :)
hayir anlamiyorum nasil bir is yapma istegi var onlarda :)

Ozlem dedi ki...

Asortik canim,
bence onlar 3-5 gun kendilerine gelemeyecekler, birazdan ucaga binip Istanbul a geliyorlar. Oradan amsterdam ve vancouver ve tekrar ucaga binip en son durak bizim ev:)
Tesekkurler canim, iyi ki varsin...

Gulcincim, evet evimize ses gelecek:)

Neyse ben ufak bir kahvaltidan sonra su isleri bitireyim:)Zaten annem, mutfak icin kasma beraber yapariz dedi. Yeayyyy dedim bende :)
Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...