2 Nisan 2012 Pazartesi

Kabızlık üzerine...

Geçen hafta hafta güzel başladı, sonuna doğru işler sarpa sardı. Tam da diyetisyene, sorun yok, iyiyiz dedik ki, yine uykusuz geceler girdi hayatıma.

Sorun: Nil ekmek yemeyi çok seviyor. Ekmek yedikçe meyve yemiyor. Fazladan peynir ve yoğurt da eklenince sorun işte o zaman ortaya çıkıyor.

Ama dün geç olmadan yine SIKI YÖNETİM ilan ettim:)

Sabah lifli gevrek, yarım bardak minik havuç ve çeyrek bardak üzüm, çilek ve armuttan yaptığım meyve salatası tükettik.

Korkumdan ben bile ekmek yiyemedim, zaten TJ ile ekmekleri masa altından tüketiyoruz, anladığı anda 'Anne, ekmekkkkk' diyor. Sıkıysa verme bakalım, o zamanda açlık grevine başlıyor.

Gözden uzak olan, gönülden de uzak olurmuş hesabı, bu hafta çok az ekmekle devam edicez yemek düzenine.

Akşam üzeri bol lifli, kepek unlu, pekmezli havuçlu bir muffın yapmalı. Mümkün oldukça şeker ve un tüketilmemesi gerekiyor.

Ben bu işin kitabını yazarım be diyesim geliyor :)

ps:  tamamen dogaclama bir kek yaptim. 1 kutu tatlandırılmış yoğunlaştırılmış sütü 2 yumurta ile iyice çırptım.2 cup all bran buds gevrek-toz haline getirilmis,kabartma tozu, az biraz kanola yagı, 1/3 cup kadar un ve evdeki kuru elmaları tarcın ile karıstırdım, 170 derecere pişirdim. gayet saglıklı bir kek oldu.

Icinde seker yok, condensed sweetened milk var. Un sadece 1/3 cup . Gayet lif orani yuksek bir kek oldu:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...