28 Nisan 2012 Cumartesi

Armut dibine mi düşer? Üst model NiL....

Niloş da benim gibi dışarıda yemeye meraklı. Dışarıda yemek yediğim zaman kendimi 'sosyalleşmiş' hissederim.
Nil de benim gibi, evde yediremediğim şeyleri dışarıda yedirebiliyorum. Açlık grevindeydik geçen gün, tadımız yoktu. Akşam anneannenin doğum günü yemeğini dışarıda yiyelim dedik, evden çıkar çıkmaz acıktım demeye başladı.

Geçen hafta günlerden pazar, ailecek kahvaltı yapıldı, Nil çok birşey yemedi. Yüzmeden önce değiştirilecek birşeyler var dedik, attık kendimizi dışarı. Gittiğimiz yerde herzaman kahvaltıya gittiğimiz bir restaurant var. Niloş kahvaltı demeye başladı. Oraya gitmedik, yanında başka bir yere girdik ama evde yemeyeceği ya da  TJ in çabaları ile azıcık yiyeceği tortillaya sarılmış yağda yumurtayı mideye indirdi.

Alışverişe gittik, Tommy de gezinicez, girmiyor, basbas bağırınıyor. Sebebi sonradan anlaşıldı. Tommy nin yanında Tim Hortons var ve arada birşeyler atıştırdığımız, kahve içtiğimiz ya da kahvaltı yaptığımız bir mekan. Hemen zencefilli kurabiye aldım. İstemedi, krem peynirli bagel istermiş. Evet kahvaltıya oraya gittiğimizde genelde krem peynirli bagel yiyor.

Bizim kız sos sever, TJ sevmez, ben severim ama Nil bayılır. Dışarıda tavuk istediğimiz zaman genelde yanına  sos koyuyorlar. Nil bayılıyor. Ben aynısını evde yapıyorum ama dışarıda yediğinin yarısını yemiyor. TJ akıl veriyor, yeşillikleri sos gibi yap. Yapmadım mı, kaç kez yaptım, yemek yediğimiz yerlerde sordum, soruşturdum sosların tariflerini aldım ama Nil yemiyor, illa dışarıda yiyecek....

Kısacası ben 3 yaşında Nil gibi değilmişim, o nerede ne yediğimizi biliyor,  ama dışarı çıkar çıkmaz 'acıktım' dermişim. Niloş benim bir üst modelim:)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...