25 Nisan 2012 Çarşamba

Geçen Haftanin özeti-Annemin doğum günü...

Anne*babam geldi. 86 metrekarelik evimiz neşe doldu. Mutfakta aynı anda 3 kişi iş yapamıyoruz ama mutluyum. Annem ve babam gelir gelmez, benim 3 ayda yapamayacağım işleri- kışlıkları kaldırma, Niloş kıyafet ayıklama, Türkiye den gelen açılmamış valizleri derleme toplama, mutfağa çekidüzen verme, odamdaki dolabı düzeltme, balkonu TJ ile temizleme gibi işlere el attılar.

Valizden çıkan pastırma, sucukları saymıyorum, her sabah demlikle demlenen çayları ve TJ ile yıllar sonra ilk kez gittiğimiz filmi ve en son geçen perşembe günü Sibellerde uzun zamandır ilk kez telaşsız, Nil yapma demeden geçen 30 dakikayı anlatmıyorum.

Pazartesi evde işlerle geçti. Salı alışveriş vs. Çarşamba direksiyon dersim vardı. Sonrasında Niloş ile kütüphaneye gitme. Perşembe arabayı babam aldı, bende bu sayede yolları öğreniyorum:)
Cuma,cmtsi ve pazar bir koşuşturmacadır gitti.

Niloş yüzmeye gitti pazar, günübirlik gezi planlarımızı ona göre ayarlıyoruz.

Türkiye saatlerine göre bugün ise ANNEMIN doğum günü. Kısmette doğum gününü hep beraber Kanada da kutlamak varmış :)

Yarın akşam dısarıda yemekteyiz, olur da hareketlerimden  anlamazsa,  tatlısının üzerinde doğum günü mumunu görünce suratının  alacağı ifadeyi çok merak ediyorum.



2 yorum:

Gulcin dedi ki...

dogum gunu kutlu olsun annenin ozlem, nice guzel yaslari olsun :)

Ozlem dedi ki...

cok tesekkurler canim, gec cvp yazdim ama:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...