14 Nisan 2012 Cumartesi

Kanada'da ilk temizlikci--yardimci- maceram...

Perşembe akşam Sibellere yemeğe gittik.Ondan önce direksiyon dersim vardı. Nil sağolsun TJ i bayağı yormuş, Nil ağlayarak arabada uyuyakalmış.TJ de arabaya hapsolmuş.Tüm gün temizlik daha doğrusu etrafı toparladığım için, içime Nurten kaçsın demiştim. Nurten Ankara'da hafta bir temizliğe gelen yardımcımız, ailenin bir ferdi gibiydi. Gerçenten de içime Nurten kaçtı, geldim geleli böyle organize olmamıştım.

Yemeğe gittik, Nil gece uykusundan yediği için huzurlu ve canlı, capcanlı. Eve gel saat 11.
Yorgunluktan, pvr a kaydettiğim Grey's Anatomyi bile izlemeden, yatağıma zıpladım. (Pvr, kisisel video kaydedicisi-personal video recorder. Tv de izlediğimiz tüm programları önceden ya da programlayıp kaydediyoruz. Nil için Dora, Calliou, herhafta ya da hergün programlayıp biriktiriyorum. Kendim için Gilmore Girls, Grey's Anatomy...)

Neyse sonuç olarak sabah 8 de eve temizliğe gelecek kadınları beklemeye başladım. Saat 8 oldu kimse yok, 8.10 da aradım, bizim apartmanı bulamamışlar.
Aşağı iniyorum dedim ama bizim apartmanın 2 girişi var. Bizim eve yakın olan girişte asansör yok. Kapıyı bile kilitlemeden, anahtarı almadan atladım aşağı Nil ile, süzme salak ben, anahtar yok ya, kapıda kaldık. Aklı bir karış havada Annenin Maceraları Vol 2- Apartmana giremiyoruz,neyse ben panik tabii, son anda bizim apartmandan biri çıktıda kendimizi içeri attık. kapıları çalıyorum, ben dışarda kaldım diyorum, Allahın bi kulu açmıyo kapıyı.

Eve geldik, 2 artı 1 kutu evimize bakıp burası 1.5 saatte bitmez 2 saat lazım dediler. Eee napıcaz, yetiştirebildiğim kadarını yetiştiricem. Ohhh...

Kendi temizlik malzemeleri ve süpürgeleri ile geldiler. Kadınlardan biri banyoya diğeri mutfağa girdi. Banyoya giren oradan Niloşun odasına ve benim odaya geçti, sadece yerler süpürüldü. Salonda halıda lekeler vardı, o lekeri halı temizleyicisi çıkartırmış.Burada temizliğe gelen kadınlar değil, halı temizleyicileri ile temizliyorlar halıları. Kendini kiralarsanız -temizlerseniz daha ucuz. Bizdeki gibi halı silmek-sildirmek yok yani:)

Mutfak uzun sürdü. Salonda koltukların çekilmesi hoşuma gitti. 8.30 da başlayıp 10 gibi gittiler.
Beni rahatsız eden tek şey, yeri normal vilada gibi birşey ile sildiler. Tamam elleri ile silmesinler ama burada buharlı temizleyiciler var. Onlarla lekeler daha rahat çıkıyor. Yerde bazı lekeler kaldı ama zaten zaman kısıtlamasından herşeyi hızlı hızlı yaptıkları için ona da birşey demedim, tekrar isteyecek olursam söylerim artık.

İlk temizlikçi maceramızda böylece bitti....
Bakalım kaç dakika böyle kalacak?

Annenin Notu: Tam tamıma 1.5 saat temiz kaldı. Bu 1.5 saatte de biz evde yoktuk. Eve geldik, Niloş sağolsun yerleri, masayı anında kirletti. Ha annesi de yere maple surup döktü.

Aferin bana:)



2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

gene iyi bitmiş macera.. genelde biz Türk kadınalrı memnun olmayız pek temizlikten hele oralarda..

sevgiler:)

Ozlem dedi ki...

Napayim Deli Anne'm,
birazda mecburiyet:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...