20 Nisan 2012 Cuma

American -Pie-Reunion-Amerikan Pastası Buluşma

Geçenlerde TV de tesadüfen American Pie 1 oynuyordu. Daha yeni başlamış. Fırsat bu fırsat izledik, güldük,Ben American Pie ı ilk izlediğimde üniversitedeydim. Unuttuğum sahneler, konuşmalar. Bir de sen 14 yıl önceki sen değilsin ki, aynı sensin ama beklentilerin, hayatın, heyecanların farklı.
İşin komik tarafı 1 ve 2 yi izlerken, eski Özlem değildim ben, beynimin ruhumun bir tarafı her an tetikte 'benim de kızım var' diyen bir Özlem, inanın filmin tadına eskisi gibi varamamıştım.

Sonraki günlerde 2 ve 3 ü  izledik.Farkettim ki ben onları özlemişim. Sanırım Türkiyede de aynı zamanda gösterime girdi.

Salı günü fırsat bu fırsat TJ ile dışarı çıktık. Sinemada yer yoktu. Uzun zamandır ilk kez bu kadar keyifli bir gece geçirdik.
Sinemaya giderken yolda 50lerinde bir çift gördük. TJ e ,
 'bir de bizimle aynı filme giderlermiş' dedim, TJ de, 'orası çoluk çocuk kaynıyordur, asıl bizim için öyle derler' dedi.
 Ben de,' olur mu öyle şey, bizim American Pie ile geçmişimiz var dedim. Beraber büyüdük biz' :)


Evden çıkarken Niloşu evde bıraktım, diet kolamın, TJ in, nachosun ve filmin tadına vardım.

Oyuncuların hepsi muthiş, zaten Alyson Hannigan ı çok begenirim. Tüm ekibi bir arada görmek mutheşem, serinin diğer filmlerini de sevdiyseniz  tavsiye ederim. Bence serinin en KOMİK filmi....



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...