12 Nisan 2012 Perşembe

taze taze mocha tarifi


Ben mocha severim en cok. genelde de starbucks ya da burada Tim Hortons da icerim.  Starbucks fazla tatlı gelir genelde, rica ederim az tatlı olur benimki.

Geçenlerde Tim Hortons da mocham hazırlanırken aklıma nasıl yapıyorlar diye bakmak geldi:)
Sıcak çikolata, üstüne filitre kahve al sana mocha.

Eee evde benim organik sıcak çikolatam var dedim. Hem de kalorisi az, fat oranı da yüzde 1. Az önce bu kadar işin arasında çabucak yaptım.


4 çay kaşığı sıcak çıkolata -toz sicak cikolataya 1 kahve fincani su ekledim, karistirdim.
+
1 bardak sıcak taze filitre kahve
=
mocha

Bu kadar basitmiş :)

ps: Sıcak çikolata-kahve oranını damak tadınıza göre ayarlayın, olur da denerseniz bana da nasıl olmuş yazın olur mu???:)

5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

e şahane bu tarif.. deneyeceğim ben de:)

Ozlem dedi ki...

Umarim begenirsin Deli Anne'm :), sonucu bildir bana da, ben sabahtan beri keyifle kahve iciyorum bu sayede:)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Aklinda bulunsun Tim Hortan'a gidince half half iste..
Half coffee half hot chocolate

guzel oluyor..

ben gidince servis yapan kiz taniyor iciden 'geldi yine antika' diyordur diye guluyorum..
Safiye

Ozlem dedi ki...

Tamam Safiye:) deneyeyim mutlaka, sevgiler :), tesekkurler nazik yorumun icin:)

mrv dedi ki...

Harika bir tarif, hemen denicem. Teşekkürler paylaştığınız için :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...