3 Nisan 2012 Salı

Kendime aldigim ilk yemek kitabi...

Geldim geleli yemek pişirmeyi sevdiğimi keşfediyorum. Tamam 7 gün 24 saat değil ama özlediğim lezzetleri, kolay değişik tatlar denemeyi ve bunları sevdiklerimle paylaşmayı desek daha doğru olur.

Kütüphanede yemek kitabı ararken tesadüfen bu ingilizce yemek kitabını keşfettim. Yazarları, Nur Ilkin ve Sheilah Kaufman. Hoşuma giden tarafı, tarifleri bölge bölge vermesi, ve tarif başında tarifin Türkçe adının yer alması.

Tarifler ingilizce olduğu ve buradaki ölçülerle verildiği için hata riski de ortadan kalkıyor. Ben şu ana kadar 3-4 tarif denedim, hayal kırıklığı yaşamadım. Denediğim tariflerin pratik olması da ayrıca hoşuma gitti.

Kitap kütüphanede o kadar popüler ki, kitabın süresini uzatmak mümkün değil. Bende amazon.com da indirimde olduğunu görür görmez ısmarladım. 1 hafta içerisinde de elime geçti.

En son nohut köftesi, nevzine tatlısını yaptım. Parmaklarımızı yedik.

Yurtdışında yaşayan dostların beklentilerine uyuyorsa, ve bu kitabı inceleme imkanları varsa, bu kitabı tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...