4 Nisan 2012 Çarşamba

Eylül ayında Montessori okuluna başlayacak NiL...

Uzun zamandır aklımdaydı. Nil'in sosyalleştiği, yeni şeyler öğrendiği ve en önemlisi MUTLU olduğu bir kreş-anaokulu arayışındaydım.

Kanadaya ilk geldiğimde hemen Montessori okullarına bakmıştım. Karşıma çıkan okulun haftada 2 günü 570 dolardı.

Bu baharda tekrar bakınmaya, en azından haftada bir iki gün gidebileceği bir yer bakınmaya başlayınca, evimize yürüyerek 900 metre uzaklıktaki Montesori okulu ile karşılaştım.
Haftada 5 gün, 3 saat 350 dolar. Bir de 200 dolar kayıt ucreti var. Sabah ücreti daha pahalı ama ben zaten ucuz ya da pahalı öğlen gidebileceği bir yer arayışı içindeydim. Sabahları kahvaltı, beraber kurabiye yapmak gibi aktivitelerimiz oluyor.

Neyse, geçen perşembe TJ ben ve Nil, okulu gezmeye gittik. Eski bir bina olması belki de tek dezavantajı. Onun dışında sistem süper, sınıf mevcudu 17 kişiyi geçmeyecekmiş ve 3 öğretmen ilgileniyormuş. Sınıf 2.5-5 yaş arası çocuklardan oluşuyor .Pazartesileri müzik dersi, salıları yoga dersleri var.

Aşı kartı, fotoğraf vs kayıt formunu doldurup bu sabah okula gittik. Orada çocuklarını getiren bir kaç anne ile de sohbet etmek imkanı buldum. Annelerden biri 2 çocuğunu da bu okula getirdiğini ve çok memnun olduğunu söyledi.

Şimdi eylül ayına kadar Nil'in tuvalet eğitimini tamamlamamız kaldı. Haziran ayında başlayacağız bir aksilik çıkmazsa.

Agustos sonunda oryantasyona katılıp  eylül ayında günde 3 saat okula gidecek bir Nil var.

Kızım okullu oluyor...

6 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Hayırlı olsun :)) Bizde sayenizde tanıyacağız..

kuzunun annesi dedi ki...

hayırlı olsun

Ozlem dedi ki...

Tesekkurler,
umarim kolay alisir, ikinizin de tecrubelerinden bol bol faydalanacagim artik:)

Elif dedi ki...

umarım seveceği bir okul olur ve hep mutlu olur.

Seyhan dedi ki...

hadi hayırlısı

Ozlem dedi ki...

Elif, bunu bende umuyorum , mutlu olsun yeter, digerlerini zaten ogrenir.

Seyhan,:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...