11 Ağustos 2011 Perşembe

Yurtdışında yaşamak üzerine saçmalamalar...

Arada 10 saat olunca, ben çarşamba akşamından perşembenin gazetelerini okuyabiliyorum!

Youtube dan sabah-öğlen, Türkiye saatiyle akşam hatta gece yayınlanan dizileri izliyorum. Hem de reklamsız!

ıspanak! Ben ıspanak çok sevmem ama bu ülkede ıspanak inanılmaz güzel. Hani yeriz ve ağzımızda kekremsi bir tat bırakır ya, yok buradaki ıspanaklarda bu yok! Normalde TJ söylemeden pişirmeyeceğim ıspanagı şimdi BEN istediğim için pişiriyorum. Herkes mutlu!

Mısır! ben mısra bayılırım ama haşlanmışı değil, közde-mangalda hatta fırında pişecek - Cumartesi mısır aldık, adama çiğ yedittirir o kadar güzel
Niloş bile yedi-Maşallah diyelim-

Kuşkonmaz yani asparagus. Hastası oldum. Herhafta yapıyorum. Ama öğrendim ki incecik olacak, altı kalın olursa altı ne kadar haşlanırsa haşlansın sertleşiyor. altı da inceyse 1 paketi tüketiliyor!

Bu yazı dizisi devam edecek!!!!!!!:)

5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Merakla bekliyorum devamını :)

Ozlem dedi ki...

:)

yeliz dedi ki...

sesin çok iyi geliyor oralardan Özlem, mutlu olduğunu hissediyorum. serinin devamını bekliyorum

Gulcin dedi ki...

kuskonmaz tarifi istiyorum o zaman :)
super geliyor sesin ozlem :) Masallah!

Ozlem dedi ki...

Yelızcım,
elimden geleni yapıyorum, ups and downslarla geçiyor :)

Gülcincim,
yarın planım(sizin bugün )kuşkonmaz yapmak. Sen istersin de vermezmiyim tarif çarşamba günü.Ama baştan söyleyeyim,benim tarifler çok kolaydır :) tembel işi yani:)
sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...