22 Ağustos 2011 Pazartesi

Tembel işi kuşkonmaz!

Geldim geleli hemen hemen herhafta kuşkonmaz pişiyor bizim evde. TJ de seviyor, Niloş yemek konusunda hiç bana çekmemiş. Ah o da sevse kuşkonmazı:)

Tembelişi Kuşkonmaz tarifleri

1 bağ kuşkonmaz
tereyağ
(ben vegetable oil margarine kullandım)

Kuşkonmazları 10-en fazla 15 dakika haşlayıp tereyağı ile kavurdum.
Bu kadar basit!

Birkez de haşlayıp, ezilmiş sarımsak(3 diş)-limon suyu-zeytinyağı üçlüsüne yatırdım.


Kuşkonmaz alırken alt tarafınında ince olması(çok kalın olmaması) gerekiyor. Kalın olursa alt tarafı çiğnenmiyor.


Hertürlü severim!

4 yorum:

Gulcin dedi ki...

her turlu denerim :)

Ozlem dedi ki...

Ben de! :)

Defne Soysal dedi ki...

çiğ bile yerim:)

Seyhan dedi ki...

ben tadını bilmiyorum desem ... hiç denemedim sevmeyiz diye düşündüm. tadı neye benziyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...