9 Ağustos 2011 Salı

Callio lu T-shirtüm NERDEEEEE????????????????????


Kendimize kısmen gelebildik..Antibiyotiğe devam! ateşimiz düştü ya,keyifler yerine geliyor yavaş yavaş...

Bu aralar bir sorunumuz var. Nil mütemadiyen aynı Calliou T-shirt ü giyecek. Rengi gitmiş, vahı kalmış birşeye dönmüş. Niloşa soruyorum, arthur ve calloulu var onu giy. 'HAYIJJJJJ' evet hayır diyemiyor HAYIJJJJ, araya da NO sıkıştırıyor...

Hergün kriz, bi de kurutma makinası adam gibi çalışmıyo iyi mi? Yandık!
Bugün bildirmeli vs...

Dün Lindsay, kızı Zara, oglu Layth ile oyun grubuna gittik. Nil terör estirdi.
Yanından ayrılamadım. Her oyuncak onun, hanımağa kesildi başımıza. İmdaaattt... Çocuklar da o kadar kibar ki, hani bi tanesi diklense belki
geri adım atacak bizim kız, ama nerdeeeee....

Tabii ki eve gelmemiz olaylı oldu, arabadan inmedi, ağladı, dünyayı dar etti bana...

Tabii ki öğle uykusu, yemek yeme yine yok. Bir de akşam baharatlı havuclu kek yaptım, koşuştur dur....

üzerine de hazır krempeynirli şekerli krema bulmayayım mı, hem de az kalorili:)
benden mutlusu yok....

Az sonra Lindsay ve arkadaşları ile göl kenarına pikniğe gideceğiz...Niloş yine kuduracak :)

Bu da yeni bir deneyim....

4 yorum:

gezicini dedi ki...

güzel günler sizi bekler.
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler Görkemcim,
inşallah diyorum :) İyi ki hayatıma dokunan insanlardan birisin! Sevgiler...

yeliz dedi ki...

of çok geçmiş olsun. arca da antibiyotikli yaşıyor bugünlerde. o mikropları bi ele geçirsem çok fena yapacağım

Ozlem dedi ki...

Bende canım bendeeeee...Anlamıyorum :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...