12 Ağustos 2011 Cuma

Unutkanlık başa bela...

Of ya blog, 1 haftadır tam BIR haftadır hergün diyorum ki, 'Özlem, sabah yürüyüşe giderken al fotoğraf makınanı da, nerde naptın çek bir sabahı, koy bloga' ama yok herseferinde unutuyorum...
Pazartesi umarız oyun grubuna gideceğiz, hadi bakalım artık salı günü unutmam!

Sonra çarşafları değiştirmeyi unutuyorum akşam oluyor, TJ bir şey diyo, ya da ben onu da unutuyorum...
dışarı çıkıyoruz Niloşun suyunu unutuyorum.

2 haftadır kendime şampuan almayı unutuyorum. Niloşum bebe şampuanını tırtıklıyorum!

Ev telefonumu ve adresimi not defterimde taşıyorum!, ezberleyemedim unutuyorum!
neyse ki Niloşun antibiyotik saatini unutmuyorum-Allahtan!-
en önemlisi o bu aralar..

Ben liste hazırlamaya gidiyorum! :)

İyi haftasonları...

xox!

2 yorum:

Seyhan dedi ki...

yeni düzene alışmakla ilgili olabilirmi acaba ...

Birde telefona alarm kurmayı dene ben genelde unutmamam gerekenleri o şekilde hatırlıyorum.


Fotoğraf istiyorum ben hemde çoook merak ediyorum oraları....

Öpüldünüz

Ozlem dedi ki...

tamam canim:)o zaman haftasonu bol bol fotograf cekicez:) operizzz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...